dagens resumé

Jag var rejält trött när jag vaknade imorse. Hade sovit drygt 6 timmar inatt. Stannade uppe lite längre och pratade med patrik igår kväll så var rejält snurrig i huvudet när jag vaknade imorse.
Iallafall så pallrade jag mig upp och gjorde irodning mig som vanligt på 20 minuter.
Vanliga lektioner idag. fick reda på att jag har vg i betyg i näringlära. yaaaaaaaaay. Glad japp japp.
Fotalektionen i slutet av dagen gick utmärkt, många jättebra kort, två av dom visas här. dock i små format.
VanteÅsa

temat va förövrigt julkort. vinterbilder alltså. jaja. tyck vad ni vill.

Dagens va: Cissi var i skolan idag och hon hade blond-brunt hår igen. Vi var alla mäkta imponerade ^^



Nu ska jag äta tror jag. det vankas mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback