En dag i köket.

Idag har det varit en helt förträfflig dag. Skulle vara på bageriet idag men alla kom inte, så skulle portionera mat till elever, men sen kom Katta och Micke till skolan så jag sprang tillbaka till min lovely :) Allt frid och fröjd, jag och Oskar fick jobba tillsammans igen ^^

Vi bakade lite allt möjligt, Bl.a lussebullar. Det blev helt fel i början när jag gjorde dom, hade i för mycket mjöl och shit. men.. Dom blev asgoa sen :D Imorgon får vi se vad som händer. Just det ja! Vi gjorde vitlöksbröd också. Jävligt gott. mums fillibabba ^^
hehe. Nu lyssnar jag på Agnes från Idol. Hon sjunger sjukt bra. Gah, tänk om man sjöng så. suck..
fast Oskar och jag sjöng ju för fulla halsar inne i bageriet :) Det lät inte vackert men vi har kul ihop.


"Does he kiss your eyelids in the morning when you start to raise your head?
And does he sing to you incessantly from the space between your bed and wall?
Does he walk around all day at school with his feet inside your shoes?
Looking down every few steps to pretend he walks with you."

-Bright Eyes - The Calendar Hung Itself


Men för all del. här sitter jag och längtar efter mat, åt vid 13.00 ca och intog efter skolan en pommes och en liten milkshake (maten i skolan va inte så god :P)
Nu är jag hungrig. suck. Men får väl gå upp och äta lite sen. Pasta och falukorv :) Möms.
Nej.. Om man skulle.  NEJ!

Dagens va?!: Frida kastade en potatis rakt i nyllet på mig. Ja nästan, det var visserligen en plastvägg emellan. Men tänk om den sprack och gick rakt igenom :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback