Julafton, juldagen, annandag jul och onsdag.


Julen var helt underbar! Precis som den brukar vara. Vaknade relativt skapligt igår då mamma och pappa va igång tidigt med det sista av julbestyren :)
Sen... ja, flöt dagen på. Jag gjorde mig iordning ganska tidigt. typ 2-3 timmar innan släkten kom. jaja, lång tid, men tog god tid på mig, dessutom gjorde jag annat också :P
Sen kom Jan Anna-Karin och Mormor vid 15,00, lagom till Kalle Anka. Älskar dom. Mormor förstår jag inte hur hon orkar.. Hon hade nyss en hjärtinfarkt och är på benen nu. Otroligt.
Skulle lätt kunna ta en kula för dom. Alltid.

Kalle Anka sågs och sedan blev det dags för julbordet. ojojo, herregud vad mätt jag blev. Jag kommer bli riktigt trött på julbord innan lovet är slut :P
jaja.. Sne, jullklapputdelning och det var paket än väntat i år :O Hade inte önskat mig något, men ändå. MASSOR! Jag fick mest paket, :)
Underbart fina saker. överlycklig. Fick bl.a en helt oväntat digitalkamera. så jag va igång och fotade igår. ett på mig. Sen va jag ute idag i naturen och tog några foton.. :) Ska klistra in några här så ska ni få se :D Eller, Anna.. och Dennis, de enda som läser ^^

Imorgon ska jag till Jan och Anna-Karin och äta julbord igen. suck. mätt mätt mätt, urk så mätt, men hungern hinner väl komma tills imorn hoppas jag. Sen är ju deras barn och barnens fästmöer där :D osäkert om jonna ska med, men antagligen ^^
Ska locka håret strax. Ska se.. Tar ju ca 2 timmar att göra det. Har så pas långt och tjockt hår. måste nog avsluta om jag ska hinna göra klart. oj. måste kissa snart ^^

Ska gå på bio med min pralin på onsdag är det tänkt!! YAAAAAAAAAY. heldag med min favoritanna :D woho. gå på stan och sedan se harry Potter. woah, vilken bra dag!!


Hejdå. Bilder nedanför som jag tagit med min nya kamera naw


solnedgångvattenSushiJag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback