Jullov.

Idag var det då avslutning på S:t Olai-kyrkan. mycket fint. Åsa, jag och Karin rös som bara den när en kille sjöng O helga natt solo. ojoj. Mycket vackert :) Ojojo. På det hela var det mycket bra :) Japp.
Sen slutade vi och vi fick betyg av Lasse och han fick sin korg. Han blev mycket glad.. Ja, Bra betyg fick man, nöjd :)
Sen drog hela gänget iväg till McDonalds och satt där nästan en timma känades det som :) väntade på att stan öppnade. Då gick Åsa, jag och Karin och köpte lite julklappar, det sista.. :) Efter ett tag åkte vi ner till resecentrum och hämtade upp och Anna :D Därifrån gick vi upp till Choy´s Garden och intog en stadig lunchbuffé ojoj, mycket gott det där :D Sen.. ja. Hade Åsa och jag lite snöbollskrig ^^ Anna va bara med på ett litet, litet hörn. tss :P Hmm. Sen åkte vi till Söder Tull och Karin och jag gick o köpte godis :) Fast jag köpte inte till mig själv ^^ jag va så proppmätt. :)

Så.. Sen åkte vi med bussen, Åsa, jag, Anna och Adam som vi träffade på vid Söder tull. Skrattade mycket.

Förlåt Anna ;)


japp. ikväll ska jag bara ta det lugnt, njuta av första dagen på lovet :) Oh ja. Snart julafton också :D :D


puss hej.  tack åsa förresten för skivan :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback