Knökad Robert och Lucia.

hahah. ja du. Gårdagen va minst sagt lyckad/rolig/misslyckad.
hahaha. Först va jag ju i skolan precis som vanligt och hade lektionerna. Garvade som fan på fotolektionen. ida och Malin är så jävla störtsköna alltså. Diggar dom brudarna asmycket. Fy fasen va de gnabbas med varandra ^^
Ja. sen åkte jag hem.. eller det gjorde jag inte alls :O
Jag stannade efter skolan och mötte upp Jaeger vid Söder Tull. Vi begav oss och köpte lite julklappar, köpte till Åsa och mamma :) Skulle köpt till Dennis, men hade inte tilrräckligt med pengar. Så ja, det får bli i veckan nån gång kanske ^^  Vi gick upp till kupolen och jaeger köpte en tacotallrik. Jag köpte en chicken Fajitas. Mycket god ^^

Sen... ja åkte jag från stan med 18,26 bussen från Söder tull. Åkte direkt till Vånga kyrka för att se Luciafirandet där. Träffade Åsa och Olivia där. Såg på det där tills klockan blev 20.00. Vi begav oss till bergsmansgården.^^ Där käkade vi gröt och mackor och spelade Pingis. vann dock ingen gång :)
Sen fick Olivia, jag Åsa och Tim för sog att vi skulle dra till Robert. (Milka).  Joel (Tims bror) och Mattias Samuelsson var där. Allihopa var fulla. Eller matte var helt okej. Men Robert!!! Han var helt Knökad! Fy fasen alltså. visste inte att han drack så mycket. men shit. han kunde inte stå på benen! O han va så jävla rolig :D Han mumlade massa shit..
men vi försökte lägga ner honom i sängen och få i honom vatten. För man ska nämligen dricka dubbelt så mycket vatten som man druckit alkohol. Japp, jag vet detta med säkerhet typ :)
Iallafall. Vi fick av hans tjocka tröja.. för vi trodde han skulle sova ett tag.. Men icke. han höll sig vaken och sjöng jäkligt mycket i otackt till den musik som spelades på radion.
Vi satt och pratade ett bra tag och vi bestämde oss för att försöka få med honom ut på en liten promenad så han fick luft.. Men han ville först inte.

- Men mormor och morfar kan se mig, de sitter säkert och spionerar.

Hans mormor och morfar bor långt på andra sidan vägen, kolsvart, halvt inne i skogen. Såg bara ett par lysen i mörkret.När vi gick där på vägen påväg till kyrkan så skulle han försöka sjunga lite :P

- Christer vet var jag boooor, Jag är en fioool.
- Jag är en epatraktoooor, jag kan åka ända heem.


hahaha, shit vad alla garvade, vi fick hålla i honom hela vägen så att han inte ramlade. och han mumlade om massa shit.
Vi kom iallafall tillbaka sen och vi fick i honom vatten igen. Han skulle dock slå ner Gustaf Krantz på 2 sekunder, öh sen blev det 3 sekunder sen skulle han helt plötsligt va golvad på 10 :P
Vi fick upp honom i sängen och av med tröjan.
Sen stack Matte, han hade match idag. Då kom Arvid Olofsson Inrusande och skrek och Då blev det ståhej på Robert.

- Du ska ut inom 15 sekunder!!!!! 15 SEKUNDER!!! Fattar du! fan, jag ska döda dig din jävel!

Men Tim tog ut Arvid som tur va.
Sen lade vi Robert i sängen igen och ställde en hink bredvid.
Han slocknade på några minuter. :) åsa, jag, tim och Joel tittade på Shrek 2 då :) Sen vaknade han till och skulle försöka stappla in på toan. Där låg det sedan blött på golvet och toapapper överallt....
han tog av sig tröjan och jeansen sen och vi bäddade ner honom under täcket. Sedan sov han hela tiden.
Jag, Tim och åsa drog hem efter tolv någon gång.. =)

jaDet va en ganska livad, rolig intressant kväll Indeed. haha. :)

HAHAHA. just det ja.

Olivia - Kommer du ihåg att du va tillsammans med Anna Mattsson?
Robert - Anna Mattsson? Ja, hon va rätt snygg.
Jag - Men hon är jättesöt fortfarande vettu Robert.
Robert - Ja, hon va rätt snygg då.


*asg*


Tack o hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback