Lyckad dag i fredags ^^

*slår mig själv*
Jag är dålig på att uppdatera min blogg. Usch och fy på mig. men har ingen ork. skriver för långa hela tiden, ja, ja, det är mitt fel, men det är roligare att läsa mycket text än en liten skettext ^^

Igår så var dagen mycket, mycket trevlig, eller i fredags menar jag, det har ju gått om till söndag nu :)
Dagen började med näringslära och.. öh ja.. det va väl jätteintressant. vanlig lektion sådär.
Sen hade vi.. hmm. Samhäll, såg klart filmen (Nyckeln till frihet) Den är asbra för övrigt. Sen slutade vi och vi begav oss till garvarn där det vankades julmat. ÅÅÅÅÅH så gott :D Åsa och jag fjäskade lite för Mr.Wood och gav honom en julklapp. hehe Han blev glad. Dock kändes det pinsamt.. :/
Sen hade vi ingen lektion efter lunch eftersom våran proffsiga lärare gav oss fritt efetrsom vi skulle käka julbord länge.. höhöhö

Iv-val 13,20 yeah. Roligaste på länge. Tjaffsade med malin hela lektionen och kallade henne Darin-lover ^^ Ojojo. Har nog inte garvat så mycket på länge :D höhö. Hon kommer få höra det där länge :)
Sen plockade jag upp en förvirrad Anna mitt i ingenstans. hahah (Kurage den hariga hunden) *nostalgi*
Iallafall. Hon följde med på de sista minuterna av lektionen. hehe. Sen begav Dennis, jag och anna oss till skolan, lämnade en bild, hämtade en bild och gick till söder tull. Lämnade dennis som skulle hem med bussen och anna och jag gick till Istanbul kebeb och intog en god med syndig meny :P Sedan kom åsa och Karin och gjorde oss sällskap. Åsa och Anna delade på en mjukglass med jordgubbstopping och jag drack upp min cola ^^ Vi gick runt lite på stan och vi testade lite grejer på H&M (åsa, jag och anna, inte karin.) Anna köpte en tröja, men som hon ska lämna tillbaka, då hon tyckte den va sydd wierdo. Vi begav oss sen till Ica och Anna och jag köpte exakt likadant utan att tänka något speciellt på det typ. hehe. Åsa skulle förståss va rebell och köpte en Shrek-påse istället för en klassisk Tom&Jerry *muttrar*
Vi begav oss till resecentrum och gick på bussen där. Anlände hos Anna-sötboll runt 19,00.
Vi pratade lite och såg på film 40 year old virgin, den va rolig i vissa stunder, men den skulle nog varit roligare med bra ljud och all text till, emn jag fattade det mesta av filmen. Men Åsa hade ganska svårt med det. Tror hon inte orkade i vissa stunder faktiskt :P
Sen.. öh tränade anna lite minimalt och jag satt vid datorn :P
Åsa drog vid 22,00 ungefär. Då satte sig anna och jag och spelade lite tv-spel som jag för övrigt vann på. hehe ^^ eller kanske inte (storstryk.) Sen blev det.. ja, vet inte, men vi slog över till 5.an istället och såg på Harry Potter And The Chamber Of Secrets. Sett den förut.
Ja.. Sen hände inte så mycket mer. Pratade lite med två goa grabbar. hehe, Adam ^^ och Victor. Han.. va lite udda :P
Sen drog jag hem och åt lite. en go baguett. :) Somnade vid 02,00 ungefär. typ något sådant. och vaknar till min förskräckelse vid 14,30!!!!! Herregütt. Slog in lite julklappar och så.
åt frukost när mamma och pappa kom hem vid tre. efter det så lade vi julklapparna under granen :D Värsta julstämningen ^^ Dessutom snöade det ^^ Så.. min dag har varit.. ganska händelselös förutom det. Vaknade så pass sent att inte mycket hände. när jag vaknade höll ju solen för sjutton gå ner igen :P

nu ikväll har jag ätit mycket gott (fläskkotlett, bearneise och strips) ^^ Mumma.
Sen kollade jag på 4:ans film. ganska okej faktiskt. Drakarnas rike hette den. :) En film för Jaeger det där :)
Nu sitter jag här och pratar med min lussebulle och min söta chokladpralin. Trevligt för ögonen det.

Saknar en person. inte i kärleksväg så.. men på annat sätt.. :/


Jag får börja övningsköra nu!! Fick papprena i förrgår :D Så nu är det bara ut på vägarna med pappse och rulla iväg.. eller nått.
Ihk.!

DET SNÖAR IGEN!!! Älskar snön. förstår inte riktigt. Den här julen är det annorlunda. Uppskattar den mer. Fick reda på för nån vecka sen att snön kommer försvinna helt till år 2015. det är sorgligt. att vi inte tar hand om vår planet på bättre sätt.

Well. Nu ska jag göra annat. Börjar på något konstigt sätt bli trött också.. Hmm. men ska se klart på Stuart Little sen. hehe. 1:an. Så himla söt. tänker på Annas micke och Molle när jag ser honom :D


puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback