Mycket trevlig dag.

hej :D Idag har det varit en toppendag!! Först fick jag sova ut riktigt ordentligt. Vaknade vid 13.00. SHIT! 13.00!! Ja iallafall. Gick upp och åt frukost. 2 dubbelmackor med skinka och senap. Tog 13.45 -bussen från mig och drog in till stan med Anna :D Vi satt på bussen och jag försökte med iver ta bort mitt röda nagelack med fingrarna. Anna klagade :(
Vi kom in och drog direkt till Kings och anna hittade direkt ett par Acnejeans som var multo mycket väldigt fina :D Satt förövrigt jättebra och personalen va hur trevliga som helt! :O
Hon lade iallafall undan byxorna till slutet av januari. Hon lade förståss handpenning på dom :)
Ja.. sen... sen glodde vi igenom varenda skoaffär som fanns i stan för att hitta ett par stövlar åt mig, hittade inga eftersom jag är otroligt kräsen. hehe :P Vi gick till MQ, anna testade en tröja, mycket fin, dyr, men fin, hon köpte den inte :P
Ja.. vi gick vidare och in på.. hmm. Cubus. Anna hittade en mörkgrön tröja med en liten lite ren på :P hehe, den satt perfekt, mycket fin :) Hmm, hon testade en blå och lila tröja, men den köptes inte, därimot den gröna fick åka hem till annas garderob ^^
Hmm. Ja, sen fikade vi. Wayne´s coffe. japp, gott, juice och chokladboll :D
Ehm. ja, sen.. hmm. köpte vi godis till bion, lösviktsgodis och en cola blev det :)
Sen hände det en massa tråkgrejer emellan, för vi väntade på att vi skulle börja se filmen, men det va typ 45 minuter emellan, så vi gick och läste böcker. och glodde.

Sen när vi kom tillbaka till Filmstaden va det galet mycket med folk.
Men vi hittade våran plats och.. ja.. såg filmen som för övrigt va jäkligt bra, rös flera gånger ^^  Ja.. sen efter det.. gick vi in på McDonalds fr att vänta in bussen som skulle gå 35 minuter efter att bion slutat. jag tog en mellanpommes och anna en liten pommes och en cheeseburgare :)
Efter det begav vi oss till Söder Tull och stod där :) Bussen kom och vi gick på. Vi stötte på Micke Sahlin. Jävligt sköj att träffa honom, riktigt trevlig prick. Anna och jag garvade ett antal gånger :D
haha www.stureplan.(plung) se.  hahaha. så jävla roligt :O
Sen åt trehjulingen ^^

Anna - Tänk på vad du säger nu.
Jag - va?
Anna - Ja, jag ska ju av snart, det är kanske sista gången du ser mig :(
Jag - Åh, jaha, ska du flytta?
Anna, ne! Du vet min plan om trehjulingen.
Jag - haha, jag har en trehjuling om du vill ha.
Anna - Men! Någon måste ju köra den också! Jag kan ju inte bara ligga där framför och vänta på att den ska köra av sig själv!

Sen börjar jag asflabba.
Anna gick av. micke gick av, jag gick av, kom hem, glodde, drack, sitter här :) Ska gå och se en film vid tolv sen :)
Jag köpte för övrigt julklapp åt Jaeger i stan :) Två saker ^^
Ska dit på fredag. Japp.


Puss hej.
Tycker om dig Anna, väldigt mycket ^^ Wie, du är min pralin :D Haha, henri. jaja.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback