Närmare snöstorm ute.

idag vaknade jag av att mamma kommer in i rummet klockan är ca 12,45 och jag har telefon. Vafan tänker jag. Det är säkert åsa. och mycket riktigt, det är Åsa, hon tycker mycket om att väcka mig när jag sover som bäst :P Jaja. Vi pratade ett tag och så :) Så. Ja. Sen gick jag upp och åt frukost :) Skinkmacka igen så nu är jag mätt. Det fullkomligt öser ner snö nu :) Jättemysigt!, Men jag lär ju inte komma någonstans i det här vädret :P haha
Hmm, tog ett par kort hemmifrån mig, för att se hur det ser ut på foto :) Alltså utifrån. Jättefint, helt vitt, ska lägga in en bild här.
Förövrigt tror jag att jag drömde att jag hånglade med darin inatt. uäck. Hmm.
Idag händer det inte så mycket, ska slå in julklappar till jaeger, ringa till Jaeger om imorn, och så.. hmm. se på Mat-Tina ^^ höhöhö Måste ha med kameran dit, till jaeger alltså.
Nu kommer bilden. Notera björnen till vänster som nästan är helt täckt med snö naw


Hemma

Puss hej. Kanske uppdaterar senare, den som lever får se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback