Right here, right now.

Right here, right now med Agnes. den är faktiskt riktigt bra. Jag som inte är popare >.<

Dagens va?!: Jag klarade MVG-nivån på bänkpressen ^^ Jag är jätteglad :D Klarade 25 förra gången 4 från mvg. Så nu har jag gjort armhävningar VARJE kväll tills idag. Tänkte om det kunde löna sig liiiite grand. JAPP! Gjorde 30 stycken ^^  =1 varje sekund. Oj. glömde kanske säga att man skulle göra så m¨nga man hann på 30 sekunder ;)

Igår hade jag utvecklingssamtal. Gick bra det :) Inget negativt alls.
Ibland, allvarligt blir jag lite trött på Oskar. Han är wonderbum i sig... men när han hackar ner på utvecklingsstörda blir jag lite förbannad och när han skryter om sina jävla betyg, vad han får mvg i o.s.v... Tänk dom som har kämpat stenhårt för ett G i betyget och får höra Oskars gläfsande. suck. blir så besviken ibland.


Well well. Nu tänker du. vafan! Du skrev ju här ovan om ditt mvg i bänkpress!!!!.
Japp. För jag är så jääääkla stolt. Har aldrig varit bra i varken idrott eller styrka, så jag känner det här verkligen som en trofé ^^


Well. Snart dags att handla julklappar då. Eller de som är kvar. Får se om jag hinner med lite på fredag om jag ska vara med Jägurt på stan. :D Hoppas på att få handla till mamma, det sista.. och Åsa. O kanske kolla till Dennis. Annars börjar väl julklapparna bli klara :) Jonnas får vänta ltie, måste prata med mamma och pappa. Jockes är klart. Annas ;) Har hittat på en specialare till henne. hehe. okej.. inget speciellt.. men det lilla kan betyda det med (Sju utropstecken).

Såg flera snajsiga killar idag på stan. haha ^^ Först såg jag Petter. Karin dregla så in i tusan :D
Sen såg jag öhm flera killar på stan :)
När Åsa, jag och Karin går till bussen se Åsa och jag Nisse och snackar med några kompisar (åsa dreglar). Jag orkade inte kommentera något :P
Sen vid busshållsplatsen står Sebastian där. Sebastian Jansson eller nått, vette tusan. gick i Jonnas gamla klass i 7-9:an. Jävlar vad han har blivit fräsch!!! hehe.

Men annars har jag väl inte mycket annat att kommentera.
Hade prov idag i hygien. Jag sög. Hoppas på ett G iallafall. Ska plugga bra till provet i Näringslära på fredag. Vill ha full pott där så jag har ett starkt VG.

Anna är sjuk. snyfti. Ingen fredagsmys på fredag alltså. *bölar* Jag som sett fram emot det. blä. dumma sjuklingsbaciller :(

Diggar Cissi riktigt mycket i våran klass. Störtskön för faen!!!! Hoppas den där idén om att göra en låt i 3:an med våran klass blir av. en kock-låt så att säga. haha. hennes lillbrorsa är mycket i en studio. Så. Ja. *hålla tummarna*

VA?! jag har inte öppnat dagens chokladkalender :/ Inte min andra kalender heller :O Förskräckligt!!!!!



puss hej

Kommentarer
Postat av: Cissi

"Diggar Cissi riktigt mycket i våran klass. Störtskön för faen!!!!"

- Tackar så mycket, alltid trevligt att bli uppskattad :) *kramar*

2005-12-10 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback