Sküm dag.

Idag när jag vaknade funderade jag starkt på om jag skulle vara hemma. Hade ont i halsen och var så hängig.. Men jag masade mig upp precis samma tid som jag brukar. Iväg med bussen.

Dagens va?!: Åsa och jag bytte buss till 481 imorse. Dels för att se om det är mindre med folk där än 482 och för att jag ville träffa Anna. Men vafan. BESVIKELSE!!! Ingen Anna på sin hållplats. Inte va det heller lite med folk. Fullkomligt kryllade. hmpf. Ska åka med 482 hädan efter, betydligt med mindre folk. Iallafall igår

Idag har det varit en vanlig dag. Vanliga lektioner. Hade 1 poäng från mvg på näringsläran. frustrerande för övrigt. Hygien som vi bara skulle göra en liten uppgift som tog några minuter. sen kunde man dra för det fanns ingen lärare där (sjuk). men, undras säkert nu varför man gjorde uppgiften.?!!! Uppgiften va kvitto på närvaro. Så. ja. bara o skriva.
Sen.. Svenskan. Höll på att somna. IGEN. Det är så fullkomligt tråkigt. o nu ska vi skriva en förbaskad berättelse om.. öh.. Ebbe Skammelsson. Urk. Den berättelsen i boken är skriven på vers. Vi ska översätta typ och skriva på prosa. HALLÅ?!!!. Det ska vara klart typ på onsdag nästa vecka.. visst visst. vi får typ inte ta hem heller och skriva något, nej då fuskar man, då låter det som om man ringer varenda proffsjournalist och författare i Sverige och ber dom göra denna historia åt mig. NEJ! Sån är inte jag. Jag vill vara värd mitt betyg. Hon säger att den här berättelsen är istället för ett prov och det är klart att man vill ha bra betyg då eftersom jag fick mvg på svenska A. så då vill jag ha bra betyg i svenska B också. Men eftersom jag inte får någon som helst inspiration i klassrummet är det väldigt svårt att göra ett bra arbete. GAAAH. blir galen på kärringen ibland. dessutom ska man göra Mindmap. HATAR mindmap. blir bara förvirrad. gör mycket bättre direkt från fantasin ur hjärnan. suck.


Lunch - potatismos och någon halvtork skinka/kassler. Eller köttbullar.

Idrott. Först åkte jag med cissi till hennes mamma och hämtade hennes gympaskor. (egen bil). Efter det åkte vi till hennes lägenhet. hämtade hennes hund Ricko. Så underbart söt då :O Oj oj!! Kunde adoptera honom om det vore så :P heheh.
Sen hade vi idrott, eller skulle inte varit med, men va det iallafall. Vi hade bara dans, va inte så farligt, faktiskt jäkligt roligt, men vissa hade ingen taktkänsla över huvud taget. haha. Inte för att vara självgod, men va faktiskt bra. Lyssnar till musiken samtidigt som jag dansar, vissa räknar bara stegen *host* Niclas *host* och försöker få det se bra ut. :P haha
Sen va det fritt typ. Oskar, Niclas, Robin och Kristoffer skulle typ hoppa på en grej och över plinten och sen ner på mattan. Krille stod på plinten. och vette tusan vad han gjorde men sen när jag tittar till igen är det tyst omkring och folk frågar hur det gick. och han låg ihopkurad på mattan och höll sig för ansiktet. Några sa att han blödde och så, så jag for in till Bosse, Åke och Johnny och sa att han hade skadat sig :/
Låg lite blod på mattan sen.. =/


Nu så ringde kristoffers pappa (!) han undrade om nummer till kristoffers mentor. gav honom numret till husmor. Han låg på sjukan (!!), skulle vara kvar över natten tydligen. Hoppas det inte är något allvarligt med honom.. =/ Troode det inte var så allvarligt.. Shit.. liksom. Hoppas han repar sig.

Imorgon är det allra sista lektionen med Mr. Wood. (tjuter). Fasen också. Bästa läraren på skolan. Tänk om man kunde överklagat och fått honom i svenska istället, för han undervisar ju i svenska också. men.. visst, man får väl nöja sig med den tiden man haft med honom typ. Suck. Sista lektionen. Sista.

Min förskylning är väl sisådär, snorig. inte lika ont i halsen..

mamma och pappa va på julbord idag på skolan. De blev glatt överraskade. de blev jättemätta, så det är ju bra ^^


Men nu så väntar jag på mail från UIP. Ska se om Stolthet och fördom inte ska gå i Norrköping, annars får jag komma på något annat till mamma om hon inte vill se något annat på bio förståss, men måste ha en back-up plan, ifall inte min 1:a plan inte går i lås så att säga.

Imorn då.. Hmm. Iv-val, natur, engelska, lunch, svenska, samhäll. gu, bara roliga lektioner.. not. hehe, bara två roliga :P


Nä, men om man skulle ta o göra något. Typ. se om det finns o se något på burken. Eller.. Bara göre något annat, skriva klart mina julklappsrim. Julklappar det fattas till:
Anna, Jaeger, Dennis, Karin? Mamma? typ det. men hoppas på att hitta på fredag. OM jag ska till anna, eller om jag går själv efter skolan, den som är frisk får se.


Silencer - The Harvest


Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback