Sorgens dag.

Idag är det lördag och jag vaknade först halv nio av att mamma kommer och stänger av teven på mitt rum, hade visst somnat ifrån den igår ^^ hehe. Så blir det när man ligger och är halvt död vid 03,00. Sen nästa gång vaknade jag runt halv elva och var tvungen att masa mig upp eftersom vi skulle åka och hämta tavlan som jag lagt beslag på i Finspång :)
Vi kom dit och hämtade tavlan. den hänger nu på mitt rum, vid sängen. Den är faktiskt riktigt fin :) Ett bra inköp. Kostade 1000 kr. Men lägger pengarna på sånna grejer istället för kläder och smink, men sån är jag ^^

Dagen va!?: Yeun Hee Lee som vi köpte tavlan av kommer från Sydkorea och berättade att mitt koreanska namn är helt koreanskt och inte kan översättas till kinesiska eller närliggande länder. Hon sa även att namnet betyder Söt eller den vackra på koreanska.
Mihi. det va verkligen roligt att höra. Hon bjöd även hem mig hos henne och deras familj för att titta på koreanska saker och prylar :)



Igår pratade jag med Patrik i 6 timmar på msn.. Tycker riktigt bra om den killen :) Hoppas på att prata med honom idag också :D

Hoppas du har det kul hos dina vänner idag Anna och att ja, Offra lite ikväll ;)


Jag saknar Pertan. Gaaah, vi har inte träffats på typ. mer än en månad. Man får ju nästan abstinens. hehe, närå, men han är så rolig, man saknar hans starka personlighet :)

Per


Våran snö ligger kvar fortfarande, men det är inte mycket kvar. Det börjar bli slask och det är brunt och tråkigt. Jag vill att det ska vara helt täckt med vit snö. Jag älskar det. Jag älskar snö. Jag vill åka pulka, jag vill åka skridskor. Oh. Jag saknar vintern. Jag vill göra snölyktor!!!
Hoppas det blir en vit jul :)


hus
(bilden är för övrigt fotograferad av Patrik)


Idag händer det inte så mycket annat, har suttit här och ska väl äta något så småningom :)
Agnes blev Idol 2005. Mycket bra. Har hållt på henne under hela tävlingen faktiskt :) Lugnt att man köper hennes skiva senare :O
Jag har inte ätit popcorn på evigheter. Man får väl ta o sätta sig med en bra rulle och poppa lite ^^ Någon som vill se med mig? ;)




Vila I Frid
Mikael "Svullo" Dubois



Tog självmord efter att gett det svenska folket vulgär humor i åratal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback