Städning.

Hellu.
idag har varit en otroligt seg dag. Vi har städat HELA köket. då menar jag hela, inte lite halvslaffsigt, utan. varje litet hörn ska skrubbad. GAAAAH. Blev galen nästan ett tag. usch. men trevligt sällskap att städa med :D Dock va halva klassen lat och kom inte o hjälpte till.. eller.. Kirch och Katta rättare sagt.. typ. Frida är skadad och Micke va hos tandläkarenn :/
Jaja.. det gick väl bra. hade iallafall lite sovmorgon så det var skönt. börjar dock som vanligt imorn.
Erik och jag skötte maten. pasta och köttbullar/prinskorv. När jag skulle ta ut blecken och röra runt så brände jag tummen :( snyft Stackars tumme :(

Imorgon ska jag gå och shoppa med min lussebulle!!! :D
Ihk, ska bli jättesköjigt att träffa honom igen :) Sen får jag se, åsa vill antagligen hänga på. det får hon väl om hon vill ^^ Men per kommer iaf först och främst in för min skull. han är så göllig.




Sooo. What now..

På helgerna är det ganska sent när jag lägger mig, eller tidigt. hur man nu vill se på det. I lördags släckte jag vid 06,00 typ.. hehe. Men nätterna tar upp tid med att prata med trevligt folk, så som Anna och per, men den som oftast är uppe längt är Patrik och honom är det verkligen trevligt att prata med, vi har samma värderingar och sånt, så det är väldigt angenämnt att diskutera saker med den killen :)



jag vet att det är taskig bild, men.. blä, bilden blir väldigt stor annars ^^




På tal om Anna. hon har skaffat sig en ny hobby. När man har sin webcam på fryser hon bilden och klipper ut. Gaah. Det blir riktigt fula bilder ibland, men också väldigt roliga. Hahah, som sist då :P Klockren. Ser ut som en häst eller något.

Häst

Mmm. jag tycker om havre.



I'm coooold.

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jannika, du ÄR en häst

2005-12-21 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback