Woah, sammanfattning!


Hejsan.

Igår var det då tänkt att jag skulle träffa Per, vilket jag gjorde också ^^ Alltid lika mysigt och roligt att träffa honom. D Sen.. Ja, träffade honom halv två igår ungefär. Då va åsa med också så hon va med hela tiden. men hon skulle dra vi 15,00, då hade jag tänkt att Pertan och jag skulle hitta på något tillsammans, bara vi två.. men. wtf!! Han drog innan klockan tre!!!! O Fy fasen vad besviken jag blev, han typ inte säga någonting, för jag trodde på allvar att han skämtade med mig! Umen icke.. han drog iväg. suck.. så jag blev lite sårad.. faktiskt..

Men men.. ^^ Igår städade jag typ hela dagen. städade hemma och i skolan... usch usch,... tycker inte om alls att städa...
Imorgon är det avslutning och lovet börjar..
Vi samlade ihop lite pengar idag i skolan av klasskamrater så att vi kunde köpa något till Lasse(mentor) imorgon. Fick ihop ca. 200 kr och vi gick och köpte en korg full med trevliga saker, så som glögg, kola, senap och annat gottigott nawD

Sen imorn !!! Efter att vi slutat skolan!!! Då ska Åsa, jag, Karin och min chokladpralin äta på Choy´s!!!! Yeeeeaaaaahhh!!!!. Va länge sen jag åt där, känns det som. och det ska bli så jädrans gott alltså!!!  O
galet gott är ordet. Sen är det fredag, sen är det julafton. *längta*


Spanade in lite skor på zoovillage.se. galet nice skor där. Ska få in några stycken och skriva en liten kommentar om vad och varför jag tycker om skorna.


Skor
Röd-svart!!! helt galet snygga, dock inte samma modell som converse, men dom duger otroligt bra för mig D Dödskallen va pricken över i:et.


Rutig
Dessa var lite udda, men just därför de va trevliga! Tycker om brun färg och tillsammans med den ljusa rosa nyansen i rutorna, blev detta par skor riktigt toppen!!



Rosa
Tycker vanligtvis inte om rosa, men de här va Chock-rosa, vilket va jäkligt nice, de bara lyser när man går, riktigt läckra enligt min mening. Sätter färg på outfiten om man har mörka kläder.




Japp, de här skorna va riktigt trevliga, och inte en enda som kostade över 700, mycket bra pris för så fina dojjor! naw

Så.. va hos Jonna igår. Fasen vad stökigt hon hade i lägenheten då!! SHIT!. Fick hjälpa henne o diska , massor  mutter men diskade faktiskt frivilligt.. =/ Hon sa också att hon hade köpt en svart ögonskugga till mig, eller gråsvart, men hon hade tappat den och den hade gått sönder, så hon kunde inte ge mig den, inte för att det hade spelat någon roll då det bara va en liten flisa som gått bort. Riktigt snygg!!

Make up


Åh, ska bli så gott med Choy´s imorn U Längtar så mycket!!! naw



Hoppas du mår bättre ikväll Pralinen :)



puss

P.S: Snart jullov, ingen snö till julafton sägs det.. mutter D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback