Woah, trevlig morgondag. I hope ^^

Goder kväll :) Det här får bli kvällens sista inlägg :) Sen ska jag lägga mig så småningom, börjar bli aningens trött då jag gick upp relativt tidigt.. =/
Igår fick jag reda på att Rickard och Lina ska gifta sig i sommar. otroligt roligt enligt mig :D
Ihk. Tror jag är bjuden. hmm Jao, borde jag vara. hehe. Måste köpa nya kläder då!!. YAAAAY. Så trevlans.

men nu tar jag en dag i taget. Imorn väntas en heldag med min pralin i stan. Vi ska gå runt på rean och kolla om vi hittar något att köpa :) Jag ska främst titta på stövlar och byxor, men mest stövlar.
Anna vet nog inte riktigt vad hon ska titta på, en brun skinnväska tyckte jag en fågel viskade i mitt öra om :)
Sen är det ju faktiskt tänkt att vi ska ta en liten fika på Wayne´s coffe (coffehouse) om det inte är smockat med folk, men då är det väl bara att sitta ute, det går ju det med :P I värsta fall så att säga :)

SEEEEN!!! IHK. Då ska vi se Harry Potter And The Goblet Of Fire YAAAY. Det ska bli mysigt underbart trevligt att vistas i stan, ensam (?) med anna. Tyckte jag läste att Adam skulle med, men det vet man aldrig :) Märks imorn. Nu ska jag göra något annat. :)

Puss hej.

harry potter

Kommentarer
Postat av: Anni

Vi ska ha så kul senare idag! Weeeii!

2005-12-28 @ 03:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback