Filmer och kläder.

Jag vill så gärna se denna film! Den verkar jättebra :O Vad jag sett och läst ^^
"Hon växte upp i en fattig fiskarfamilj. Som nioåring såldes hon av sin far till ett berömt geishahus i Kyoto. Under flera år tränades hon i musik och dans för att kunna behaga rika män. Efter Arthur Goldens hyllade roman med samma namn. "

Jag vill, jag vill,  jag vill jag vill!. Gaaah.


36493-2


Idag har det väl inte hänt så mycket. Hade nationella prov i engelska. Gick skit för övrigt. Kändes som det. Hoppas på godkänt iallafall :)


Hoppas verkligen på att få köpa ett par Cheap Monday byxor; billiga, snygga, bra kvalité. Japp. jättebra. Ge mig dom. Jag vill ha dom. kan någon ge mig? Snälla.. Anna du kan ge mig? *blink, blink*
Hoppas på att åka till Linköping med Åsa och Anna, eller bara Anna och ha en shoppingdag med fika och klädesprovning.. :) Skulle ju vara toppen faktiskt.. :D

36493-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback