Konsert i Louis De geer.

Jag tänkte på Annas inlägg om sian byxor. Jag upptäckte idag att byxorna åkte ner så jag försökte spänna mitt bälte ett hål till, men med förtvivlan upptäckte jag att det var slut på hål!!!! :O *hmpf* Måste be pappa fixa ett nytt. Så kan det ju inte vara. det får bli dagens va?! Också. Eftersom jag tycker jag bara äter och äter och inte rör på mig något alls. Så.. hehe. Jag är glad iallafall :)

Imorgon är det prov om EU på samhäll, ska plugga strax, ska bara skriva lite här. :)
Njahopp.. Så. Ehm. Ätit en skål med chokladglass nu, den va faktiskt väldigt mycket jättegod. Önskar jag hade mer *ledsen min*
Har slagit in mina två första julklappar!!! Glädjetjut. Ungefär. hurra vad trevligt det kändes! Riktigt roligt :D
JAG HAR SNÖ!!! Yaaaaaaaaaaaay. Det snöade igår och snön låg kvar trot eller ej idag, så jag har haft på mig mammas vinterskor idag ^^ Yay vad det va trevligt. Dock va det ganska varmt ute idag, så jag gick i t-shirt ute några minuter :) Men är ju faktiskt ganska varm av mig :)

Såg på en asbra konsert idag :) Vi var inbjudna att titta på en liten konsert i Louise De Geer hallen idag. det var Es3:orna tillsammans med musikklass och norrköpings symfoniorkester som anordnade det här. Mycket roligt :D
Bäst var ju självklart bilen som de trummade på. OJOJOJ! Vad bra det va. hoppas verkligen alla skolor i norrköping får kolla på detta, för det va verkligen jättebra. Och all sång o dans då!!! YAAAAAAAAAY. Me want to see again :)

jao. Men om man skulle ta o plugga lite då :)




hejd svejs.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag tycker att vi borde göra det till en vana att ha Dagens va?! :P

2005-11-30 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback