Besviken

Ja du, är skapligt besviken, ledsen, arg, glad och jag vet itne vad på all och samma gång. suck.

I förrgår testade jag ett par Cheap Monday byxor, riktigt fina, men ska testa killstorlek istället. ska se om de sitter bättre. Jaja. Igår Klippte jag mig, blev riktigt nöjd. Ja Anna du har rätt, jag passar mycket bättre uppklippt frisyr än när det bara hänger.. men jaja.. vid 17,00 ungefär hämtade mamma och pappa mig för vi skulle titta på Jockes nya lägenhet i stan. Den är riktigt fin och rymlig och jag hoppas och tror att det kommer bli riktigt bra när han har fått iordning på allting :)
Sen åkte vi hem och käkade efter någon timma kebab från Carolins. mums :)
Efter det satt jag vid datorn till klockan 00,00 ungefär. typ öh. 2-3 timmar bara =)
Lade mig tidigt eftersom jag skulle inte till stan idag.

Vaknade imorse vid 09.00 och gick upp o käkade gröt. Gjorde iorning mig och shit, gjorde andra saker och åkte iväg tillslut 10,37. Kom fram till stan 11,15 och väntade där på Dennis, tillsammans gick vi ner till Hospitalsgatan för att käka buffé på Choy's. Men till vår förskräckelse fick vi vänta i en kvart då de inte öppnat. När vi väl kom upp dit så fick vi reda på att det inte serverades buffé på helgerna. yaaaay. Allt i onödan.. Så Dennis och jag gick till Gu´ Va Gott istället. Intog en kebabtallrik och vi blev båda mätta.
Vi knallade neråt till Dennis danslokal där han tränar och vi stod ute i ungefär en halvtimma innan någon kunde komma och öppna. blö, det blev riktigt kyligt ett tag. Men vi kom in iallafall och jag njöt verkligen när de dansade. SÅ DUKTIGA!!! Blöö. uj !! Va väldigt många steg och shit. och Brian var lugnt bäst av alla om man säger så. han påminde mig om Adrian.. det va läskigt. var som att titta på Adrian istället för honom.. men jaja..
Snackade lite med Per, han skulle dra sig intill stan, skulle bara äta glass med sin mamma.. Så ja.. det gick väl någon timma kanske. Sen ringer han.
Han skulle inte komma in till stan eftersom han skulle vara tillbaka hemma runt halv fem.. Så om han skulle komma in till stan, så skulle han bara umgås med mig en halvtimma och sen åka tillbaka till Linköping igen. Visst ingen mening med det då.. Men, visst han inte det tidigare eller? Jag åkte ju för fan in för hans skull. Men. nähä. Blev ganska besviken, men visade det inte så mycket.. Blev bara så trött. Ville ju träffa honom och så eftersom jag inte sett honom sen långt innan jul. Men nej.

Jag, Dennis, Heidi och Micke gick runt på stan istället och glodde tills de stängde. Sen åkte vi hem allihopa, förutom Micke som skulle till Ljura. Följde med Dennis hem. Där tittade vi på när Lucia spelade Ice Age 2. var där i cirka 20 minuter kanske, sen ringde mamma och de hämtade upp mig efter en liten stund. Somnade typ i bilen påväg hem. Men nu sitter jag här och är på lite halvtaskigt humör.
Jag ville verkligen hitta på något med nån idag. Speciellt Per då, men det sket sig.


Igår när jag loggade in på msn så kollade jag mailen och hade fått ett från Vince, blev jätteglad att höra att han fortfarande lever, men han är verkligen bränd och utsliten fortfarande. När jag precis börjat svara på det, loggade han in på msn. Blev helt överlycklig för att:
1. Han är aldrig inne på msn.
2. Han kom ut precis när jag var ute.
3. Jag han pratade med honom från början, han är ju bara ute i ca 10 minuter max eftersom han får migrän av att sitta för länge framför datorn.
4. Han saknat mig.


Ikväll får jag väl leta upp någon film att titta på och trycka i mig lite chips.

Imorgon ska jag åka till Anna och grädda våfflor <3
Vi ska även förhoppningsvis titta på Brokeback Mountain ^^ Hoppas dagen imorgon blir betydligt bättre än idag.

Sitter fortfarande och tänker på Brian - Adrian. läskigt.

Fick reda på igår också att Victor tycker om mig. kristoffers kompis som tyckte om mig förut. Blööö. Historien upprepar sig. Hmm.. Vet inte vad jag ska göra.

Just nu vill jag bara sitta i ett hörn i mitt rum och tjuta. Inte av någon speciell anledning. Utan att gråta är så jävla underbart ibland. Den där känslan efteråt är så enormt stark.. jaja, ska inte gå in något djupare på det där.


Jag vill ha skor, massor av skor, festskor, boots, sneakers. you name it. Jag älskar skor. Finns något till alla. Jag vill ha kläder. jag vill ha en helt ny garderob. Jag vill ha så mycket. jävla bortskämda unge.



puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback