jag är sjuker.

Jaja, jag vet, länge sen sist. men wtf.. orkar inte. just nu har jag inte mycket energi över huvud taget.  Hostar som en gnu och har ont i halsen.. men, det får väl gå över får man hoppas :)

öh. jaaa. jag vill ha skooooooor. alla sortes skor. nästan :( Skor är så fina. ihk ^^

btw. jag har sovit till 12-13 varje dag nu på lovet.. höhö. Jag vet. jag är slö. slå mig bara :(

Bah, vet inte ens vad jag ska skriva. men jag har fått raka ordet om att jag ska skriva här. *tittar surt på anna*

Idag ska mamma och jag göra köttbullar. Utan att försöka hosta ner i smeten.. Imorgon ska vi också göra påskmat, janssons (tyvärr) :P och lite annat smått och gått. wihu.


Åsa.. jag tyckte inte om alls vad du sa på telefonen i förrgår :( Du sjönk i mina ögon och jag tror du vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback