tankar

Anna och jag åt våfflor igår. ddet var liksom underbart gott. inte ätit våfflor på jättelänge, så det satt fint.
Vi tittade på Brokaback Mountain, kunde inte se klart den, då sista delen av skivan inte funkade, men det vi såg va helt okej tycker jag. De om är homofober, stay away.. Vi svullade chips och drack krusbärscider :)

Ja.. idag har jag serverat mat och det är sista dagen imorn. jobbar visserligen kväll då. typiskt.. Men.. man klara sig väl, även om det blir massor av folk. buhu.

Jaja.. har en blåsa i käften som gör så jäkla ont, eller ont gör den inte, men det svider utav bara fan. ska se om jag kan köpa salva på onsdag.. om det inte gått ner lite.. för just nu blire bara värre.



SKRIV BLOGG ANNA FFS!!!

jahaaa

puss hej

Kommentarer
Postat av: Anni

har skrivit, lugna dig :P

2006-04-03 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback