Välkommen till en efterlängtad blogg >.<

Jag vet, jag vet, jag håller inte den här bloggen uppe >.<

Hmm. ja skolan går hyfsat bra. inne på slutversen och det är några enstaka stora uppgifter kvar så som nationella prov i svenska bl.a. Jag hoppas det kommer gå realtivt bra, vill verkligen ha bra betyg i svensk B också eftersom jag fick mvg i svenska A.. Vore dumt att sumpa chansen när jag vet att jag kan göra bra ifrån mig :)
Hmm. jaa. Jag har ju kommit tillbaka från min APU från Bacchus :) Det var riktigt kul där, det måste jag verkligen medge! Nu är jag tillbaka i skolan och serverar. Det är bara jag, Karin och Oskar där.. men det går bra :) Annorlunda, men skoj :)

Varför pirrar det i magen när jag tänker på Adrian!!! Baaah :( Jag vill inte. Jag menar.. Det känns så absurt.. Har inte träffat honom eller så.. men ändå är det så bra. :/ Jaja. Den som varit med om liknande förstår hur jag känner. Vet att några av mina vänner tycker att man absolut inte kan ha en realtion på internet. Ja. vad tycker jag.. hmm. Tror inte det heller. Men jag tror ma kan bli kär genom internet. Stor skillnad. Men den som vill veta mer får väl fråga. har endel åsikter om detta ämne. Är faktiskt en stor del av mitt liv. Jag har blivit databeroende. tyvärr. Eller jag kan helt klart vara utan internet flera dagar.. men jag mår till viss del bättre av att sitta här. jag slappnar av. jag har kontakt med många av mina vänner genom internet.. Men jag får vara noga med att det inte tar över för mycket bara :)

Ikväll ska jag till Åsa och vi två och Per ska titta på film är det tänkt. Hoppas det bli sköjsigt ^^

Imorn bär det iväg till Vånga och titta på majbrasan och umgås med trevligt folk. Åsa, jag och Karin ska dit tillsammans.. så jag vet ju att jag iallafall kommer få ha kul med två personer ^^

Ja.. igår så hade jag ett långt trevligt samtal med AJ.. Seriöst så var jag tvungen att gå från datorn i några sekunder och hämta andan...

"I would give up anything just so I can still have you in my life. Make you happy everytime we talk. That's more important than anything."


hmm. fint sagt.. Kanske borde hålla mig från datorn ett tag nu.. :/ blir allt för beroende..
Idag vaknade jag efter ett som vanligt efter en sen natt. Mamma och pappa är iväg och hjälper Jocke med lägenheten och Jonna ska snart åka iväg tror jag.. Så jag bli ensaaaaam. Fast inte så länge för ska ju själv åka iväg så småningom :P haha


Igår åt jag min första glass utomhus. eller nej, andra gång.. men första gången jag åt kulglass. :D så Underbart härligt fast det var väldigt kallt ute :)
Naaaj. nu ska man väl kanske ta och göra något annat.


Krya på dig Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback