En lyckad dag! :D

Fan dagen har ju varit riktigt bra idag! :D hehe
Började med sovmorgon. Fortsatte med religion, en vikarie som inte såg alltför tokig ut ;) hehe
Vi ska ha en paneldebatt. Våran grupp ska diskutera om vi är för eller mot abort. Frida och jag ska vara mot och Åsa och Oskar ska vara för. Karin är vår debattledare. Detta ska bli intressant faktiskt! :D

Lunch, god mat. kycklingklubba med ris, samt ratatouille till det.
Ehm. Ja.. fortsatte med svenska. soft lektion. Gjorde ingenting. började med det personliga brev vi ska ha klart till senast nästa vecka :)
Sista lektionen, vilket var samhäll, då tittade vi på film, någon dokumentär, så det var verkligen en soft dag i skolan och jag fick så många positiva kommentarer om mina linser också :D
Efter skolan åkte jag och dennis till Maxi i hopp om att mina klackisar som jag tidigare lagt in en bild på kunde köpas. Nehee du. strl 38 i alla förutom två, 37 och 41 WIIIE. Inte fan fanns 39 som jag letade efter. Inte fanns de röda inne i centrum heller! :,(
Så jaa. jag var måttligt glad när vi kom därifrån. Istället gick jag ensam omkring och strosade på stan.
Gick först till skopunkten i hopp om att kanske hitta några fina röda klackisar där. NEEEJ. fuck it.. av ren sorg gick jag in på VILA för att tröst titta på lite kläder. Tittade bl.a. på en kofta, men den var inget fin. Sen fick jag se världens sötaste tuptop!! <3 Kärlek!
Den köpte jag till mig själv :D Det kommer ligga ett mjukt paket under granen åt mig i år alltså. wiie <3
Idag fyller Dennis Vink 27 förresten <3 :D GRATTIS ^^

36493-25


Haha. Sen ja. HAHA. Jag fick mitt första ragg som glasögonlös idag ;) Det var lite gulligt, men vad tänkte han på?! :P

Satte mig på bussen från stortorget och såg att någon följde mig med blicken, satte mig nästan längst bak och såg att han stirrade bakåt och ingen såndär blick man slänger iväg utan han RÅGLODDE. Jag hade blicken neråt för ville inte titta ^^
Sen jaa.. efter en stund kommer han bak och tar fram något papper han babblar om. Att han gått på gymnasiet och de tyckte det var bra. Sen helt plötsligt tar han upp plånboken och ger mig hans tel.nummer. WTF? :P Sen satte han sig på sätet framför mig :P
Ja.. sen igen vid Skärblacka så kom han bak igen! :DD
Följande diskussion pågick:

Han: Ehm.. vad ska du göra.. nu?
Jag: Jag ska hem.
Han: Jag menar.. liksom, de kommande dagarna?
Jag: Nae, jag går i skolan.
Han: Åh.. jaha.. Men du ringer väl mig?!
Jag: Vi får se..
Han: Jag menar, när du har tid!

Sen gick han och satte sig igen. haha. ja du.. ;)

Innan jag gick på bussen också så satt jag och pratade med ett kvinnligt fyllo. Hon var faktiskt trevlig, dock stank hon sprit.. men hon var inte sådär sluddrig som de flesta brukar vara. utan. ja. :)

Idag fick jag dessutom mina Kosshörlurar! <3 Underbar bas i alltså! :D
Sen kommer mina biobiljetter på posten :)


Nae. nu så ska jag fortsätta äta clementin och prata med Anna sötnos.

Kommentarer
Postat av: Anni

hahahha klart du ska ringa.. ;)
tubisen var fiiin. men hallå. wedins har ju röda klackisar, har du kollat där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback