Filmdag :D

Härlig dag idag! :D
Första lektionen var projektarbete vilket gick bra. Nästa var religion med vår snygga vikarie. höhö. Synd att det var sista lektionen med honom. Han var bra. Fast Ulla är nog snäppet bättre ändå. Tittade förövrigt lite på The Matrix på den lektionen. SOOOFT <3
Kommande lektion - samhäll. Japp. WIIE. Tittade på Supersize me. Grymt bra film faktiskt! :D Så det var tre softa lektioner. Sen var det lunch. Icke god mat, kan jag inte påstå. varmkorv med torrt pulvermos.. wiie.
Efter lunchen hade vi svenska.. Det enda vi gjorde var att titta på Sunes jul. Så liksom.. Har sett film hela dagen! xD softish.
Sista lektionen - IV-val. Städade ett förråd på garvarn tillsammans med Karin, supersoft lektion! :) Slutade tjugo över två ungefär! :)
Sen då! :O När jag åkte hem med bussen tillsammans med Åsa och Pontus så snööööööööööööööööade det! :D Helt underbart! :D Var i helt extas när jag klev av bussen förut! :)
Synd att det inte kommer ligga kvar tills jul. Men får vara glad att det snöade nu över huvud taget.

Imorgon har jag ledigt. så jävla soft. Ska sova till minst klockan tio xD
Sen ska jag in till stan, köpa det sista åt Åsa och Jocke och sen åka hem. Sen är det avslutning på torsdag 08.15. Sen blir det käk på Choy's med Karin och Åsa! :)

På fredag ska jag och Karin iväg till Micha. Ska ha uppesittarkväll med hans kompisar och vi ska tillsammans sända radio och sitta i rimstugan! :) Hoppas det blir riktigt roligt! :D

Nu käkar jag godis.



Puss

Kommentarer
Postat av: Anni

hur kommer det sig att du jämt drar med dig karin när du ska träffa killar? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback