Förskyld på Julafton.

Min Julafton var helt underbar som alla andra julaftoner jag haft! :) Min farbror och faster kom över samt min syster och bror. Tittade på Kalle c/o och sen åt vi julmat. Vår julmat är alltid så god. Men det tycker man väl alltid om sitt eget julbord antar jag. :)
Efter det åt vi lite efterrätt och så. Riktigt mumsigt! :D
När klockan slog sju ungefär så börjades det delas ut paket :) Det blev sjukt mycket paket! :D Haha. golvet var överfyllt ;) Vi blev klara vid 22 ungefär. alltså tre timmar :D Haha. Ja du. Sen umgicks vi som vanligt, fikade lite med mammas sju sorters kako och myste. Tittade lite på kort vi tagit under det gångna året. Mycket skratt :)
Jocke åkte vid ja.. elva kanske. Jonna sov över och faster och farbror åkte vid halv ett ca.
Njöt av alla fina presenter jag fått! :)

TACK!



Nu är jag liksom. förskyld. Japp, big time. Snorig, täppt, hostar, ont i halsen. Var så jäkla trött ikväll sov ungefär 2 timmar efter jag läst en mangabok, bara sådär. Baah.
Blir ju ingen rundtur på stan med Anna imorn :/ Skulle köpt saker på rean. Men fan, mår inte bra alls. Inte kan jag följa med till släkten och äta julmaten. Sucks big time.

Kommentarer
Postat av: Ewey

God Jul. Fick du något fint då? O.O

Postat av: Alex

Förkyld stavas det faktiskt, fröken "märka ord".

2007-01-02 @ 14:40:08
Postat av: Anni

HAHAHA! burned XD
tänkte faktiskt också på din udda stavning.. men för en gångs skull tänkte jag vara tyst. XD

2007-01-11 @ 20:53:29
URL: http://anni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback