Hårklippning och julbord!

Så.. nu är det så att jag ska klippa mig. eftersom jag endast fått förslag från ett par stycken så fick jag ta tag i det i mina egna händer. Bestämde mig för i något liknande med kelly Clarkson frilla på den här bilden.
36493-15

Diggar den riktigt mycket faktiskt! :D Har haft liknande förut och jag trivdes i det. Vet dock inte hur mycket lugg jag ska göra.. hmm.

Praktik imorn igen då! :D Hoppas det blir lika roligt den här veckan som det var förra. Snart är det jullov också. onsdag, torsdag, fredag. Sen måndag, tisdag. Sen är det slut med lektioner.
Svenskan tar slut nu också! Så troligt underbart! :D Faktiskt. Det är inget svårt med svenska, har väldigt lätt för det. men det är boring as hell.

Ska fråga om man får gå lite tidigare ifrån praktiken på fredag, för att käka riktig julmat på garvarn! xD
Muhaha. men inte säkert det går.

Ehmm. Diverse julklappar ska inköpas på fredag. Några borta vid MAXI-huset faktiskt. Bl.a till Mamma, Jonna och Dennis. ! :D
Idag bakade jag saffransbullar. de blev sjukt goda. Eller. Vet itne hur dennis och mina smakade men de andras var goda. och vi kan ju inte ha misslyckats totalt, eller hur?! :D

Hoppas jag blir klipp av Maggie imorn på hårgänget. Enda personen jag inte blivit klipp av än! :D så.. möhöhö

Men.. nu ska jag liksom hinna pallra iväg och duscha, samta tvätta håret innan jag kryper till kojs.
BTW. Mamma, pappa, Jocke, Jonna, Birgitta, Sievert, Tim och Åsas mormor ska äta julbord tillsammans imorn på garvarn.. aaaw <3 Jag ville vara där faktiskt..



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback