Julklappar och min trevliga praktik!

Shit. Ser att min blogg verkligen är överflödig med läsare! :O Men shit the same då. grf. Nån läser väl min blogg nån gång.

Antingen kommer praktiken fortsätta vara så rolig som den är nu eller så kommer det gå utför.. På vilka anledningar jag gör de här påståendena är saker som har hänt.. Som inte ska nämnas än :P

Först så brände jag mig på ugnshelvetet på praktiken så det gör förbaskat ont för tillfället.
Sen skulle jag göra rent skärmaskinen. Precis innan jag skulle börja säger Misha:
"Akta så du inte skär dig, det har jag gjort." Jag tänkte. Fool. Jag har gjort rent den två gånger redan, klart jag inte skär mig. MÖHÖHÖ tror du inte jag har ett jack i fingret nu eller?! mutter

Innan jag gick ifrån praktiken idag så.. inne i omklädningsrummet så kom Misha in och prata lite med mig och sen in på toan. Sen ut igen.
Innan jag gick ut igen så fick jag helt plötsligt en kram.. Han sa något samtidigt, men jag blev så överrumplad att jag inte har en clue om vad han sa. Men det var iallafall trevligt.

Snart är det jul också! Ska köpa mycket julklappar imorgon! :) Bl.a till Åsa, Dennis, Mamma, Pappa och Jonna. Förde över lite cash till mitt konto idag. muhhaha, så nu har man väl runt 6 papp där! D(4.000 ska gå till linserna).
Julafton om 10 dagar. Ingen snö. Visserligen ska det bli lite kallare de kommande dagarna.. Men snö är det nog frågan om det blir något av.. Hoppas iallafall.

Ska käka julbord på garvarn imorgon med Åsa!


Nu ska jag.. eh.. vet inte riktigt, göra något annat iallafall :)


Pussar

Kommentarer
Postat av: Alex

Du sa det själv.
Ren skit.

2006-12-15 @ 06:52:36
Postat av: Ewey

Aww

Postat av: Ewey

* aaaww

2006-12-17 @ 12:57:12
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Ewey

MEN VA FAN! Mitt inlägg kommer ju inte med! O.O *grr* Men men, vile bara säga att det är klart man bryr sig om dig gumman. ^_^

2006-12-17 @ 12:57:46
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback