Nyår.

Ännu mera tankar som flyger iväg dit de kanske inte ska. överanylaserar allt. För visst verkade det stämma riktigt bra..? Ja faktiskt. Så en eller två dagar gör ju ingenting. Det blir itne värre än vad du gör det.

Bio imorn kanske? Vet inte. ingen kommer ju överens om vad vi ska se. Jag vill se The Holiday eller Göta Kanal 2, men de andra vill se Deja vú eller Happy Feet. Baaah. ._.

Det verkar som jag har fyra killar efter mig som fattat tycker för mig riktigt ordentligt. Fan vad hemskt det låter. Inte att folk tycker om mig utan att jag inte har några känslor för någon av dem.. än.
En av dem har jag inte ens träffat så. BAAAH. Jag orkar inte ens tänka längre. Dessutom har jag någon helt annan i tankarna. Precis allt gemensamt vi hittills pratat om. Det känns läskigt bra. Nästan för bra. Hoppas vi kan ses nån gång så vi kan ha vår sittartävling. hih ^^v

Det är shit kallt här nere i källaren för tillfället.
Nyår då. En dag som inte betyder ett skit för mig. Folk ska ut o festa. Skåla in det nya året. Pfft. För mig kan de lika gärna ta bort nyårsafton. Bara ännu en dag då folk kan supa sig redlöst fulla för att de har en anledning. (?)
Inte bestämt mig om jag ska följa med Dennis och Anna på söndag. Känner inget som helst sug faktiskt. Kalla mig vad du vill. Med så mycket nytt folk omkring mig.. gör mig jävligt osäker och jag blir asblyg.
Ajja får se. Kan lika gärna vara hemme. Vilket som.

Jag förbrukar Extra tuggummi för tillfället! :O Baah,ohh, man kanske ska måla en nagel lila? ^^ JAAA. Har mycket att göra ;)



Nae nu blir det puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Ewey

Det är ju lite svårt att bli van att skriva 2007 istället för 2006, XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback