Praktiken

Praktiken är underbar hittills. Hoppas verkligen alla kommer vara kvar som är där. Tydligen så har de olika skiftscheman eller liknande.. för Frida hade inte samma crew som jag hade för 14 veckor sedan.. Så jag bävar för att Misha ska försvinna. Han är så jäkla klockren! :D Han sitter och sänder radio tydligen också! :)

www.nordicradio.no - smygreklam ;)

Henka, en utvecklingsstörd kille som är över 20. han har praktik. Han är så jävla go alltså! :D Så underbar. Han har verkligen hjärtat på rätt plats! :) Troget fan till Djurgården ;)
Micke, en annan praktikant. han är för sjutton tyst som en mus, men ska försöka prata lite med honom. Resten av "the crew" är jättetrevliga personer!  ;)
Bara 6 veckor kvar där då. haha :P

Imorgon ska jag baka pepparkakor. Mina pengar är slut förresten. Köpte en skjorta igår och idag köpte jag julklapp till min mor. Så nu har jag bara.. *räknar* julklappar till 5 personer kvar >.< GRF

Meeen. men.

Gick på stan med Erik och Frida efter skolan. Alla hittade lite allt möjligt.
JUST DET! Ringde till DUNI äntligen, ska skriva ner ett mail också. Ska skicka vidare till Christer Lindblom med mina önskemål och så vidare. Hoppas det kommer gå riktigt bra.

Ska klippa mig på onsdag klockan 16.00 förresten. Bokade idag så nu jäklar ska man bli av med lite hår! :D Men vet inte riktigt HUR än, om jag ska klippa lite lugg eller inte lugg.. eller jag vet inte :(

Förslag?!?!?!?!?!?

Idag frågade Misha plötsliga saker osm jag blev chockad över. vi har ju inte snackat alls mycket på praktiken annars.. men ändå :P haha. men ja. Det gladde mig hur som helst.
Träffade Micke Sahlin i förrgår också. Han var riktigt brun och fin! :) Snygga kläder. höhö Han hade somnat i solariumet ^___^

Gu vad jag pladdrar. Men iallafall Måste göra läxor hela helgen! Samhäll och svenska. BLÖÖÖ. Hela söndagen kommer gå åt, åt samhällsuppsatsen. grf.

VÅR JULGRAN ÄR PYNTAD!!! Ohhhh den lyser så fint i källaren.. ohh ryser så vacker är den. och JA vi har plastgran. <3 kärlek är det iallafall.

Nu ska jag gå. för jag har lite tråkigt. eller det där var ljug, men jag har inget mer att skriva iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback