APU och annat

Well oh well. Idag är det dags att skriva lite igen då. Började min praktik idag på Bacchus. Bah. Fick börja med fatservering. blah, tycker inte om servering. sniff. Iaf Det hela gick bra trots det att jag tappade ett fat i golvet när vi skulle duka sen. Ingen skada skedd. Riktigt trevlig personal och allt, ska försöka vara lite mer öppen imorn och så. Bah. Ska servera lunchmat imorn :( sniff.  Vill inte, men det ska väl gå bra det :) Får man hoppas.

Efter skolan gick jag och Karin en sväng på stan :D Vi gick in en sväng på Lindex eftersom vi hade tid över. Såg inte den vackra tröjan :( sniff Anna. men vi kan kolla igen på onsdag.

Sitter här och lyssnar på underbara toner från Ryan Tedder - The Look. ojoj, så underbar. Fick den av Adrian. Vet inte om han menade att texten va menad till mig, men ibland verkar det så. så sött. ihk  naw
Han är så snäll och ännu en gång bor han i ett land långt härifrån. USA - Californien. Blah.

36493-23


Wiie. så söt :D

Åsa och jag gick in på Kicks. Jag vill ha Escadas nya parfym. VILL HA :O Ihk. GE MIG!!!!
Den är underbar, luktar som Escadas förra sommarparfym Rock in Rio. ojoj underbar. Vill verkligen ha, kostar dock runt 400 kr. blä.

36493-22




men börjar halv 11 imorn då. Tack och hej. majskolv.

Kommentarer
Postat av: Anni

Men åh... är inte tröjan kvar? :(

2006-02-27 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback