Dagen i stort sett.

Sovmorgon oh ja! härligt men icke blev det mkt bättre för det. lade mig typ halv tolv igår kväll och tiden blev den samma ungefär som om jag skulle gå upp vid halv 7.
Åkte iväg med 8,30-bussen. skönt o sitta själv, jag, mina tankar och musik i öronen :)
Kom in vid öh 09.00 åkte till garvarn och satt där ett tag. eller typ mer än 1 timma eftersom jag inte började förrän vid 10,30 så ja, tillslut gav jag mig iväg med ångest. orkade verkligen inte stå i mina förbaskade högklackade och se glad ut och servera medelålders människor Biff Lindström. orkade inte, men det gick väl det också. Fick beröm av någon medelålders fet karl, men glad blev jag för det :)

Gick på stan efter det med Åsa, Frida och Erik :) Erik är go  naw höhö
Iaf, han gick sen och frida med, åsa och jag gick till buss, åkte hem, garvade mycket.

Imorgon ska jag gå runt på stan med min sockersöta Anna ^^ ihk, ska bli kul att umgås med dig, har en känsla av att åsa kommer hänga på. öh. ja, men får väl hoppas att anna och jag går själva. wiiiie :D
Men iallafall. Jag ska kolla på serveringsbyxor :) Sen kanske jag ska köpa en parfym. wieeeee. 300 kronor dock, men det är det typ värt, har inte haft någon vettig parfym på länge sedan rock in rio tog slut. sniff. Älskar den doften D


Men iallafall. idrott imorn. svenska imorn. blö. 2 lektioner. soft dag, slutar 14.00 börjar 10,35. hell yeah ^^



Nej, semlor vankas som kvällsmat, vill ha en läsk :D orkar inte hålla in på alla jäkla sötsaker, man lever bara en gång, inte ska det gå till överdrift. Jag har ju trots allt idrott 2 ggr i veckan.
Hmm


I slutet av mars och i början av april ska anna och jag gå och klippa oss :) Jag ska antagligen (om jag vågar) klippa mig såhär. Tack för tipset gumman ^^

36493-24



P.S. Anna är underbar. *kram* D.S




hej hej.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag tycker definitivt att du ska klippa dig så! Du är med underbar sötnos! :)

2006-02-28 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback