Efterlängtad blogg?

Hurra, alla jublar när Jannika skriver blogg igen, men btw, kanske inte nån som ser längre eftersom ingen varken frågar eller tittar, anna har lagt ner min blogg, hehe, skrev inget på en månad nästan.. oops :D

Imorgon är det badminton förresten. Anna, jag och Åsa har spelat i ett antal veckor nu och det är fasen veckans höjdpunkt! Älskar o spela badminton, förövrigt rockar jag röven av alla tjejer och de flesta killar på badminton. wiiie :D
Tråkig dag idag

Kom hem relativt tidigt. Tog 14.20 från Söder Tull. Kom hem typ exakt 15.00 Skönt. Satte mig här nere då och började göra läxor, så jag har gjort det ett par timmar nu, lite uppsats på grejer :)
Just det ja. Fick låna hopprep imorn till badmintonen. Bosse vara snäll idag.
Ett knallrosa hopprep blev det. haha. så sämst. jaja. ska bli kul, hopprep är sköj :D


nej, nu får det vara nog på blogg för den här gången.
btw., börjar praktik igen efter lovet. möjligtvis på Bacchus. servering.. blööööö jaja :) Man får väl bita ihp så att säga. hah



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback