förträfflig dag :)


Jaha då :D

Idag är det fredag och jag vet inte riktigt var det här lovet har tagit vägen :O BAAAAH! :O
Iallafall. idag har jag varit med mamma och pappa runt om i länet :P
Först åkte vi till Ulfåsa. köpte inget faktiskt, sorgligt nog.. mamma köpte lite saker. mest garn till mormor tror jag, Vi åkte vidare till Motala (Maxi) tittade efter byxor, hittade inga. Åkte vidare till Gunnes väskor. Hittade jättesnygg väska, perfekt stor, matchande färg till mina boots (kostade 2299 kr) nej tack, det blev inget :P Men den va perfekt förövrigt. Såg en jättesöt plånbok också, riktigt söt. creméfärgad med en rosett på :D Köpte den inte heller. 159 kr.
Åkte sedan till City Gross. jag gick ner direkt till Lindex. kollade på lite kläder. testade ett antal toppar och linnen, men självförtroendet var aboslut inte på topp så det blev inget alls, ångrar dock ett möjligt köp. Ska lägga in bild, hade med mig kameran och fotade lite. höhö Jaja. Ska se om den finns här i norrköping :) Ska gå med anna på onsdag och kolla lite :) men har egentligen inga pengar. får väl se om de kommer in på tisdag eller onsdag :D Ihk, hoppas, men tror ej :P

36493-21

Sedan gick jag till Kalle.P skor.. hittade jättesöta små skor. även en bild ska klämmas in här.
De kommer från Vagabond och därmed priset 500 kr. Men underbart söta, passar till våren/sommaren.

36493-20

Iallafall. Följde hockeyn idag :)
VI ÄR VIDARE TILL OS-FINAL :D YAAAAAY wihu

Anna Ottosson tog även brons i dagens skidåkning :) yay På söndag är det dags att titta :)

Så.. ja, just det ja, köpte en dvd-film. "10 orsaker att hata dig"  Ja. ska se den nu typ. :)



Hejdå :D

P.s. Ska se om jag ska va med pertan imorn. D.s

Kommentarer
Postat av: Anni

Mycket, mycket fina grejer. Kul att du börjat intressera dig lite för sånt här. :) Det var kanske den där självkänslebiten som behövde en liten knuff? :)

2006-02-24 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback