Shopping


Yay. Idag har det verkligen varit en otroligt bra dag! Yes!
Först åkte jag till skolam som vanligt, träffade på Anna när jag av. Gick till skolan med Åsa, Karin och Dennis för att hämta ett papper. Vi begav oss sedan till Donken för att inhandla lite frukost, mycket gott :) Vi mötte upp Oskar och Frida där :) Vi åkte med 3an spårvagn från Hörsalen, vi skulle mött upp Klinta också.. men han ramlade tydligen på vägen och slog i sina knän.. så han kom inte med den spårvagnen, men han tog nästa. Gick av vid Haga och gick därifrån ut till Eurobowl. mycket trevligt att spela bowling, har inte gjort det på evigheter. jag tävlade mot Micke, eftersom vi va lika sopiga på bowling :P hah
Jaja, hann köra 2 serier :)

Efetr det gick vi med Klinta, Oskar, Dennis, jag, Karin, Åsa, Frida, Cicci och Jessica till Ö&B, köpte lite grejer och begav oss till Stallet. minus Oskar och Klinta som gick till stan. Åkte skridskor vid stallet. länge. ett par timmar. Frida och jag var mest aktiva. haha. Körde ishockey typ i en timma efter att de andra gått :P wie, vi rockar ;)
Sen gick vi in och skulle kolla hur det gick för våra grabbar i fotbollsturneringen. men orkade inte vänta tills det blev deras tur att köra ;)
Så Åsa, jag, Karin och Frida åkte med spårvagnen tillbaka till stan och intog en lunch på donken.
Innan det gick vi till Carlings, köpte en vårjacka för visserligen 699 kr. men det är så värt det. Den är helt underbar. Deskret färg, många fickor, jätteskönt, lite kortare än min vinterjacka. wonderbar. Ska lägga in bilder här ^^ hihi men.. öh. Ja. kommer mer med detaljer annan dag. Funderar på att börja ta upp den här bloggen igen. wiie.

Just det ja! Kanske ska köpa stövlar imorn, får se. På skopunkten. riktigt fina. TACK Anna för hjälpen. Ska alltid dra med dig på stan när jag ska shoppa, du är så bra smakråd ^^ Bra stöd för självförtroendet ^^ Iaf, här är bilder.


36493-26




36493-25

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag hänger gärna på fler gånger.. det är bara roligt.. ;)

2006-02-14 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback