Badminton med flickorna.

Idag har det varit en mycket trevlig dag. Vaknade relativt tidgt enligt mig. (12.30) Gick upp och möttes av sen sur mamma, vet dock inte varför. får väl höra varför sedan när hon kommer hem från stan. Jag åkte iallafall iväg med 13.40-bussen in till stan med åsa och Anna, för att spela lite badminton i racketstadion. Jäkligt roligt. Jag va faktiskt överlägset sämst idag. Vet dock inte varför. Anna? morr. Smashade ner bollen hela tiden. Blev ingen match alls. snyft. iallafall. Sepaled från 15.00-16.00. Wiie. Det va kul ^^ Vi tre kom fram till att vi ska börja ragga på racketstadion. Mest mellan tiden 16,00-17,00. höhö, många fina killar som spelar då indeed. hehe. Sen åkte vi med spårvagnen till söder tull och vi gick för att ta ut pengar. eller jag. Vi träffade på Adam med hans vän Ola, trevligt trevligt. Sen.. ja, vi gick till busshållsplatsen och Åsa och jag åkte hem.
Anna stannade kvar i stan ett litet tag för att ta en snabbfika med Adam och Ola. wie. sköj. Så.. Nu har jag ägnat stor tid till att förminska bilder och skicka iväg till Anna :)

Ska se om jag orkar sätta in några här :P hehe.


Hoppas morgondagen blir trevlig vad jag än nu gör. Känner för o baka.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback