Badminton :)

joho, nu är det dags igen.
Var totalt übertrött imorse så.. ja, vaknade några minuter senare än vanligt. wiiie.
Skolan. vanligt. Hade alla lektioner som jag skrev att jag skulle ha i mitt dagvoksinlägg på lunar. Japp. Har garvat massor idag. för det är så jäkla trevligt när Frida är på bra humör :D WIHIHI
Idag så ska Klinta ha tatuerat sig ^^ hoppas verkligen det blev bra :D
Hmm. ja, efter skolan så åkte vi med 15.06 bussen til Anna. Vi klev av och gick till henne, såklart hade hon inte ens packat irodning sina träningsgrejer. suck :P
Jaja, vi begav oss iaf till parkskolan där vi skulle träna 1 timme med badminton. wie. asroligt, men vi måste ha med någon sorts musik nästa gång, åh så dött :P höhöhö
Men hur ska vi få in musik där? om inte en väldigt pytteliten radio?! :O
öh.. ja.

Så, sen kom jag hem, åt underbart god lövbiffmojs. mums. och ris.
Sen, har jag typ suttit här, tittat lite på tv också, ska sova strax.. så... I'm off.
Imorgon är det hyfsat trevliga lektioner iaf.  Inte så värst, men det duger. suck.

puss hej,

Kommentarer
Postat av: Anni

Jannika, erkänn att du aldrig ens läser mina kommentarer? Du svarar ju aldrig... Suck. Jag har förresten bestämt mig för vilka Converse jag vill ha. Och ja, absolut, vi måste ha musik när vi spelar i fortsättningen.

2006-01-12 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback