En dag hos Anna ^^

Tudelu göran :D Nu sitter jag här med en skrattandes Anna bredvid mig. Hon har just upptäckt min digitalkamera och har otroligt jätteroligt med den... höhö. men har hon roligt så ^^ Vi har inte gjort så jättemycket här. tagit det lugnt och så. Tittade på en väldigt bra film Big Fish, inte sett den förut, men tillhör nu en av favoriterna, lugnt. Mycket, mycket bra ^^ :)
Ja... Sen.. har det inte hänt för mycket så att säga :P höhöh. Men.. ja. det va ett tag sen jag skrev här som sagt, har inte haft så mycket att berätta om :) På nyår var jag hemma. Hade det lugnt med familjen, blev visserligen långtråkigt ett tag, men då kom Patrik ut på msn och det blev det lite roligare :) men ganska öde på msn iallafall. Alla va ju ute ^^

Jao.. kollat i H&M-katalogen, mycket fina saker som man sett som man vill lägga vantarna på, men pengarna räcker inte, eller det gör de ju, men vill inte ta ut från banken :(
Hmm. Så imorn är det öh. Onsdag. bara några dagar kvar på lovet, tyvärr :) Men ska bli skönt att börja ändå på något sätt, komma in i gamla rutiner så att säga..
En riktigt kall cola vore toppen :)


ja. nej, nu ska jag göra något annat... tror jag. öh. men hejdå. puss hej.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jannika! Imorgon MÅSTE du skicka bilderna till mig!

2006-01-04 @ 01:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback