En dag hos mormor.

Efter ett antal tjatningar av Anna *morr* så får jag väl skriva en aningens kort inlägg för att göra henne nöjd. hmpf.

Igår vaknade jag halv tre och det blev inget att fotografera för min del, blev mörkt strax därefter. får se om jag kan gå ut imorgon istället. suck.
Idag, eller inatt lade jag mig 5. Vaknade 11. suck, va tvungen att åka till mormor. Fick jättefina saker av Sölve och Marianne ^^ armband, salt och peppar-set och en släng (kökshandduk).
Ehm, åt lite kakor och shit, gött iallafall. Sen, blev det tråkigt, tror jag somnade vid köksbordet, ojo. jaja, shit happens.
Så well, har käkat pizza, urk, nu är jag mätt, ojojoj, men gott var det :)
Imorgon ska jag sova åtminstone till 1 :O Sen ut o fota i Mårängen. yaaaaaay.

Inget mer o skriva. tjosvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback