Yay.

Dagen började skapligt, dock var jag väldigt trött, tröttare än igår faktiskt.
Klev på bussen och satt bredvid åsa, va ovanligt tyst, jag tjattrade hela tiden igår. hehe, hon blev nog trött på mig. sades inte mkt idag iaf. Vi gick av väster tull, tog bussen direkt ner till garvarn, svinkallt ute förresten -12 grader. yay.
Kom ner till garvarn och började laga mat näst direkt. gick igenom vad vi skulle göra först.
Fiskgratäng till 50 pers. Jag och John *tummen upp* lalal, sen gick timmarna. Hjälpte Frida med portioneringen. Kul kul. Förrsten. Hon är inte singel. Hahah :P

Sen slutade min digitalkamera fungera :( snyft.
Var suddigt över hela skärmen. snyft.
Så, jag blev lite depp och fick ont i magen och shit.
Kom hem berättade för mamma och Jocke och pappa kom hem till oss efter jobbet, Jocke kollade på kameran, länge, HAN FIXADE DEN!!! YAAAAAAAAAAAY.
Tack <3

va extrent sugen på godis förut, inte nu längre, käkat fruktsallad och vindruvor nu :)
Så.. ska.. öh.. duscha och sånt strax. :) Nu har jag inge mer o säga. Grattis Bazze :)


puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback