shopping.


Förra veckan och den här veckan gjorde jag några inköp som jag ska ha till bal och avslutning :)

36493-16
väska från Åhlens 149:-

36493-15
linne från MQ 249 :-

36493-14
top från Gina Tricot 129:-


Ska köpa lack och någon mer accessoar sen. till balen är det tänkt.. kanske någon tröja.. :/
jaja. alla är faktiskt fruktansvärt konstiga idag.. på msn menar jag.. ingen är som de brukar vara :(


puss hej, ska spela piano nu.
har börjar spelat allt mer de senaste dagarna.. skönt sätt att koppla av på.

Kommentarer
Postat av: Anni

är jag och åsa inkluderade i de som var konstiga på msn? förlåt isåfall!
fin fina grejer.. :)

2006-06-04 @ 15:02:45
Postat av: Ewey

Är jag inkluderad i det konstiga på msn!? O.O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback