Idag.

Njaha. Idag gick det väl sisådär på APUn, tyvärr. jaja. Följande vill jag ha när jag får mitt studiebidrag:

1. hårklippning 170:-
2. ny bh ca 150:-
3. kontantkort 150 :-
4. Love Hina nr 9  79:-

tror det va allt summan blir totalt ca 550:- alltså bara 200 kr kvar den månaden!! buhu dessutom ska jag köpa något åt pertan :( han fyller 20 den 1 april. snyft. ännu mindre pengar.


ansökt om sommarjobb på pappas jobb. ja inte hos pappa, det får jag inte, men på något kontor där.. om jag får jobbet ska jag jobba med administrativa uppgifter :) HOPPAS.

Jobba kväll imorn då.



Bild på nya tröjan förresten:

36493-26


Kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Mucho fin tröja! Iih, snart ska vi klippa oss! :D

2006-03-20 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback