lite intressant infomation

Tjoho. Ännu en händelselös helg. men vafan.
Veckan som gått då.
I måndags jobbade jag lunch, det gick väl sådär. I tisdags jobbade jag kväll, gick väl sådär då också :P Jaja.. hmm i onsdags hade jag studiedag. då for jag in med anna till stan, vi gick runt lite och jag köpte en tröja :) fiiin. sen for vi till hennes bror och umgicks med dem och deras barn :D
I torsdags hade jag också studiedag, skulle spelat badminton med åsa och anna me jag glömde bollen, oops. så vi gick en promenad istället.. Åsa och jag åkte pulka också. haha, asroligt :)

hmm. sen då. i fredags gick jag ju i skolan som vanligt. efter det drog karin jag och åsa till donken och åt lite. anna kom sedan dit och vi två gick och beställde hårklippning på hårgänget. yaaaay. ska bli så trevligt o få en liten annan look :) Hoppas det blir bra =)
Efter det följde åsa och jag med anna hem för att umgås med varandra, innan det på bussen så va anna jättegöllig ^^ såg ut som en liten gubbe som skulle kräkas.

36493-29

hehe. ja. Hemma hos anna gjorde anna ett personlighetstest på mig, intressant, men det tog lång tid.
Jag fick högst påäng på envis och lägst på självförtroende (11/21 och 2/21) hmm.. jaja.
Sedan tittade vi på En Geshas Memoarer. En ruskigt bra film faktiskt. Vi åkte hem runt 23.00 ungefär :)

Igår gjorde jag inte mkt, fixade mina naglar igen, ihk. mina naglar är det som jag är stolt över. det enda. faktiskt. oh.. Långa, möjligtvis, men trivs i långa naglar =)

36493-31


Sen jaha.. Idag så gör jag inte mkt alls satt och fällde en tår förut faktiskt, blev lite besviken av en grej förut.. men.. jaja

TACK  Anna för att du finns <3


hmm, passade på att ta ett kort med en av jonnas tröjor :) fint. bryr er inte om hyllan i bakgrunden :P

36493-30



Imorn jobbar jag kväll, igen, näst sista gången, underbart. Sen har jag bara 2 luncher kvar, sen är APUn slut. så jäkla skönt faktiskt. Servering är inget för mig, jag trivs mycket bättre inne i köket :) Men man står ut. heh.
På tisdag ska Anna, jag och Åsa ha plask och lek i skärblackas simhall :) wiie, skoj skoj :D Det var länge sen, så det ska bli riktigt roligt faktiskt ^^

Anna och jag ska finkamma stan också. Försöka hitta Natusan Holiday Skin en bodylotion med brun utan sol i :) Ska bli intressant. men nu ska jag pinna iväg.
Apropå anna så ska vi hitta på något på söndag. se Brokeback Mountain och grädda våfflor. ihk!  naw


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback