Random helg.

ännu en helg har gått. Inget har gjorts.
Jag är sugen på ostbågar. blö.

Imorgon har man praktik igen då. åker hemifrån vid 16.00 sovmorgon o allt. hahah :P så. behöver inte lägga mig än på ett tag :P heh

well. vill att det ska bli vår så jag kan använda min jacka och mina boots, halt att gå med dom nu, ska vara torrt osv ute då :) Well.

Tog kort i förrgår.. ska lägga in en bild här som jag blev skapligt nöjd med. det är ju inte direkt så att det är något ovanligt kort eftersom de flesta tar på vatten, men ville inte vara sämre jag :P haha

36493-25


Ska titta på Jackass nu :) hej hej

Kommentarer
Postat av: Anni

Hihi, det var jag som gjorde att du blev sugen på ostbågar.
Vattenkort är fina... :)

2006-03-12 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback