Simhall

hej hej :D

idag va jag inne på nya affären i Linden. D.c/o eller något heter den. riktigt trevlig affär må jag säga!
Ska in där och testa cheap mondaybyxor nån dag, snygga, bra pris och bra modell för att ha i mina stövlar :)
Svarta isf. men de röda va lite fina med, dock passar inte den färgen jätte jätte jättebra till mina stövlar... fast vad vet jag ^^ Men ska in oh titta någon dag.
Med Anna isf. naw Inte med FridaUInte med Åsa heller, för hon är för negativ. mutter

Men någon dag får det väl bli. På torsdag ska jag ta kort och på fredag ska jag klippa mig. yaaaaay. Hoppas det blir bra.. Tror jag inte ska klippa mig riktigt som på bilden jag har haft här på bloggen förut. Men något i samma väg. Jag har alldeles för tjockt hår för att det ska bli riktigt snyggt tror jag :) men. de vet väl bäst.. så jag får se =D

Hmm. jaha.. idag då. Åsa jag och Anna åkte från stan och direkt till blacka där vi alla gick av. Anna och jag gick in på Konsum för att inhandla någon frukt. När vi står i kassan träffar vi på Linda Stambro. åhhh, det va väldigt trevligt att träffa henne. Jättekul att hon känner igen oss och så. Tror faktiskt (utan att skryta) att hon tyckte bäst om våran klass, hon har haft typ 3 stycken. men. vi kanske va speciella :) Vad vet jag.
Iallafall. Vi gick till simhallen och badade :) Anna och Åsa solade med.

Jobbade ca 1½ timma på praktiken idag. heh. Va på brandövning och shit. riktigt skoj =)
Kom tillbaka till skolan vis 12.10. käkade mat. kom till praktiken vid 12.30 ca och började jobba direkt :) jobbade till strax efter 14.00.

nu ska jag se lite film. Just friends eller en geishas memoarer. Får se hur det blir :)



puss hej.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vi får kolla CM-jeans någon dag... :) Om det är möjligt med ditt tjocka hår tycker jag att du ska klippa dig som på bilden, men som sagt, de vet bäst!

2006-03-28 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback