Underbar dag!

TJOHO!!! Idag har det faktiskt varit en helt underbar dag :)
Vaknade underbart sent. eller trevligt sent. Vid 12.00 ungefär. Gick upp och käkade lite frukost (ovanligt för mig).
Åkte med 13.40 bussen från Vånga och möttes av ett tjugotal skrikande ungar på bussen. hmm.. iaf satte mig typ längst bak. Mötte upp anna och hon steg på. (hade förresten på mig min vårjacka ^^ och anna invigde sina boots).
Iaf, vi kom in till stan och gick direkt till H&M. wiie, testade endel kläder, hittade dock inget :P Men anna dock. Allt hon testade passade. sniff. Hon köpte inget :)

Var gick vi sen.. Vera Moda... sen till Vila tror jag.. jao. vi köpte inget där heller. dock testade jag en fin tröja som jag inte köpte :) Kanske nu när jag får pengar :)

36493-28

Ehm, sen gick vi till Åhlens, vidare till Gina Tricot. WIIIIE. Där köpte jag en ny tröja. aaaw, den är så fin :D och röd, mina favoritfärg tror jag. höhöhö. me löv rött. höhö

36493-27

ohh, så perfekt. eller inte, men den är jäääääättefin. Anna testade en vit tröja, satt jättebra o så, men hon vill hellre ha andra saker. som den där underbart vackra och perfekta väskan som vi såg. ihk, så wonderbar. Vi ska slåss om den. höhö
hmm. sen så.. öh. den där bruna kavajen på VILA. ujuj. satt som en smäck. perfekt.


Vi åkte hem med 16,26 bussen till blacka hem till Anna. där var vi ett tag. Vi åkte sedan till Annas brorsa som bor någon kilometer från henne. Henrik och Åsa med deras barn My och Emil. UNDERBART SÖTA!!!! naw

Anna och jag lekte massor med My. Härlig unge det där. ^^ wooah.
Åkte hem vid halv åtta sen.
Käkade när jag kom hem, o nu sitter jag här :)



nu väntar anna på att bloggen ska bli klar. höhö. hejdå :P

puss

Kommentarer
Postat av: Anni

Din t-shirt är så fin ;D

2006-03-22 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback