varsegod

Jahapp, idag, ingen sovmorgon, ihk, så synd, jag som sov så bra inatt ^^ hehe
jaja. åkte med sjubussen. anna fick åka baklänges. stackare där :( sniff
började 8.00 med iv-val. skissteknik och akvarellt, skapligt roligt hittills, hoppas det blir roligare dokc, folket verkar helt okej. några fjollor, några estetare några regular :P haha

jaja. no god food på garvarn. hmm, brödet är dock gott :D
hmm. lång lunch, gick o köpte badmintonboll eftersom åsa slarvat bort sin :P hah. 4 bollar för 49 kr på stadium, nu är jag verkligen pank, ca 70 kr kvar. blö

öh, ja, jag åkte hem, eller åsa och jag åkte till blacka med sällskap av anna, vi skulle av i blacka för att spela badminton, men anna mådde inte bra så hon var inte med, sniff. men det gick bra iaf :)
ehm, sen, fick jag skjuts hem. käkade mat. satte mig här,så nu sitter jag här.
Gänget ska till Otten imorn, ville dock inte följa med, nej, är inte uteperson, men folk får gilla mig iaf :P


Njaha... så nu har jag inget o göra. Missar röstin på skolan, bah, sovmorgon imorn, yay.


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback