Fredag.

Jaaa. dagen började soft. vaknade runt tolv men gick upp 12.20 någonting och åt frukost.. jaa. sen gjorde jag iordning mig och mamma, jag och pappa åkte iväg till anna för att hämta upp henne
Jaaa. sedan åkte vi in till stan då och det var ganska smockat med folk, bilar överallt.
Iaf, vi tog oss ut och vi gick och kollade om vi fått pengar, vilket vi inte hade. Som tur är hade jag fått låna pengar av mamma innan vi kom in till stan så jag kunde köpa shortsen jag lagt undan :)
Vi gick till Lindex och jag köpte en halterneck bh :) vit och fin, men ingen bild här på bloggen :P

Ja, sen drog vi direkt till Vero Moda och jag köpte mina shorts :) jättefina..
Sen skulle anna lämna sitt kött hos beccis som hon skulle ha på sin grillkväll idag. men hon var inte hemma. hon var ute o rände på stan. Vi mötte upp dem och hon tog hand om det och skulle sätta in i kyl. en timma senare ungefär ser vi henne gå runt på påsen.. så de där hamburgarna hoppades jag verkligen inte att anna åt :(

Anna och jag satte oss på ett fik och drack mineralvatten och snackade om lite allt möjligt. trevligt... vi slog ihjäl tid medan vi båda väntade på våra olika bussar.. Det regnade som fasen inne i stan och vi var båda glada att vi satt inomhus just då.
Ja. sen vid fem åkte jag hem och anna åkte till Emilia.. nu har jag suttit här mestadels av kvällen och dessutom ätit hamburgare.. *dregel*
Imorgon ska jag kanske vara med Åsa.


36493-13
259,50:- Vero Moda



puss hej

Kommentarer
Postat av: Anni

det var tur att hamburgarna gick att äta i alla fall! det var mysigt att fika trots att vi blev lite rastlösa.. :p
iih

2006-05-27 @ 16:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback