Helgen

wiie. bloggeliblogg.
Fredagen var ganska stillsam. satt hemma och åt gott med mamma och pappa. Hade otroligt dåligt samevet att jag åt det jag åt den kvällen och jag var orolig över min vikt osv. men det är lugnt nu :) Jag måste ju kunna leva också, visst?
När jag mådde skit den kvällen, ville jag bara sätta fingrarna i halsen o spy upp allt. jag satt mitt på mattan på mitt golv, men knäna upp mot hakan och höll om mig själv. Det kan låta löjligt eller extremt för det lilla.. men. Det är sällan jag bryr mig om mig själv faktiskt. Familj och vänner går ALLTID först för min del.

Igår blev det en heldag med min små pälsklingar  ^^
Anna, jag och Åsa tillbringade dagen hos Åsas pappa där vi lagade mat (tacos) och tittade på ESC tillsammans. Anna och jag kom överens om att Englands bidrag var bäst just då, det kan dock ändrats nu :D
Tycker Israels låt är mycket fin. sniff ^^ Lyssnar på Lettland för tillfället ^^ hihi
Jaa. dagen flög förbi och åkte hem vid tolv :)
Idag vaknade jag 11.40 ungefär och vaknade till. satte mig upp och spelade lite Nintendo 64 ^^ sköj sköj
Var tänkt att jag skulle göra lite läxor.. men nej nej.. orkade inte, Har också städat lite här nere vid datorbordet. behövdes :P haha
Ätit gott och nu sitter jag här och pratar med två trevliga personer på msn :)

Nej, nu ska jag fortsätta att ladda in låtar på mp3n :)


puss haj,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback