Inköp ^^

Varmt som fan idag. och det är jobbigt as hell. blöh. tycker inte om när det är såhär varmt. då ska det blåsa som fan också. sniff.
Dagen gick bra. Hovmästare i skolan :) Relativt lugn dag :)

Efter skolan gick jag och Karin till stan. Vi hämtade ut mina kläder. Ett korallrött linne á 129:- på Gina Tricot och en kjol á 349:- på VILA :) jättefina grejer. jag är vekrligen supernöjd. bara positiva reaktioner hittills. Så det måste vara bra D

klaga inte på kvalitén eller fjollheten i bilderna :P


36493-33


kjol


Kommentarer
Postat av: Ally

ey, klaga inte på värmen! Before you know it kommer vintern komma igen :(

Postat av: Anni

kjolen kan du tacka mig för! (^.^) skitfint för övrigt!

2006-05-09 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback