Minneskonserten

Yaay. Igår var det då minneskonsert och det var lite segt måste jag erkänna. Visserligen blev det endel folk framåt kvällen men det var inte alls som det brukade vara. Musiken hörde man knappt utanför och inne var det som ett pensionärshem. Segt. Men det var otroligt roligt att träffa gamla vänner som man inte träffat på år och dar!!! Eller iaf mer än ett halvår (^-^)
Jag Elin och Hanna köpte en glass vid Anitas kiosk och det var härligt glassätarväder. :) Underbart. På det hela var det en mycket angenäm dag.
Jag åkte iväg vid kvart i fyra ungefär till Anna och anlände precis innan Adam ringde på. Wiiie. så vi gick till minneskonserten tillsammans :)

Jag åkte hem ungefär vid halv åtta och satte mig här vid datorn då.. Inte så mycket folk ute på msn.. men jag väntade på Adrian :)
Jaja., jag satt här hela kvällen förutom när jag åt vid tio ungefär. Pratade med många roliga perosner under kvällen, men dock inte anna som var ute med adam på Cromwell :)

Nae, nu ska jag ta tag i lite läxor. Tjohopp (^-^)

36493-34



Kommentarer
Postat av: Anni

heta som fan :P åh skicka mer kort!
dåligt att det var inomhus.. sniff. men kom mer folk än vad jag trodde!

2006-05-14 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback