Vilken dag!

Idag har dagen varit helt enkelt.. jättebra. Började dagen med att gå upp vid 07.25 ca... åkte med bussen vid åtta och var framme i skolan vid 08.50 ungefär. Väl där så hade vi en kort lektion och vi började duka upp direkt. 31 personer skulle komma sammanlagt.. men nej. alla kom inte. Det blev ungefär, eller det blev 29 personer som kom :) bl.a mamma, pappa, jonna, jan och anna-karin :D De tyckte det var jättetrevligt och jag fick 100 kr i dricks ;) mwohaha. sammanlagt fick jag 125 kr dricks ;) wiiie I'm good.

Efter skolan gick jag och Karin till Vila och jag skulle testa en tubtopp, men kunde inte ha den. förbannade sak. Sen så kom Anna och vi gick vidare till skopunkten och hon köpte ett par skor. jättesöta ^^
Vi åkte ner till Hemköp för att Karin skulle köpa något att äta :)
öhh. sen åkte karin hem och anna och jag gick i diverse butiker men hittade inget... ehm ja. Vi gick och hämtade ut annas svarta pumps. jättefina :O *dregel*

ehm jaa. vi gick så småningom till Vero Moda och jag testade ett par shorts som jag ska ha på avslutningen... Vet inte egentligen varför jag köper nya kläder dit.. .. Vi sitter i kyrkan, får betugen, slut.. men ett svepskäl till att få köpa nya kläder XD jag umgås med anna för mkt. tihi. JAG VILL HA. låter mitt nya motto. HAHA. jag ska förresten få testa annas mammas pumps som hon aldrig använt. de är jättefina. och vi får se hur det blir. tihi

Nu så.. ska jag typ gå. eller nej..men snart :) Ska duscha. smörja in mig, gå och läsa en underbar bok. dregel. urk. blir helt uppslukad av den. måste ha fler böcker av samma  författare :O VILL HA!! haha. där kom det igen. HAHA

Iaf. Friluftsdag imorn och Aquagolf. torsdag - slapp, fredag - stan med Anna och kanske fika med jaeger ^^

puss hej

Kommentarer
Postat av: Anni

man kan inte umgås för mycket med mig! och shortsen var jättefina... *dregel*

2006-05-23 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback