Badminton uppd.

Hej hallå där! :D
Idag ringde de från Linköping och berättade lite om vad som kommer hända den 1/12. Det verkar som lugna puckar just nu iallafall! :)

Ohh, jag är sugen på socker. Stekt bortåt hundra pannkakor idag. grf.
Ehm. sen då. öhh. Spelat badminton med Åsa och Per idag. Lika trevligt när Per är där.. :) Han ger förresten världens goaste kramar. Tillsammans med Dennis ;)
Imorgon så ska mamsen och papsen på The Spotnicks! :D Så tar det väl relativt lugnt kan jag tro ^^
Lördag bär det av till min farbror om jag inte gör något annat... :) Typ, vara med Per? :D Kanske skulle vara med Mattias också.. Iallfall. Nu har jag tråkigt, jag är törstig och vill ha en apelsin. Puss

-------

Nu vill jag ha mina linser. NU! Jag vill ändra mig. Jag vill klippa mig. Klippa mig hos någon mer professionell, som verkligen kan säga vad jag skulle passa i. Jag vill börja på gym eller liknande så jag kan forma till min slappa kropp. Jag vill ha en ny garderob. Men pengarna räcker inte till. De räcker inte till på långa vägar. Speciellt inte nu. Allt känns så jävla depp just nu. Ser alla andra och jämför mig med dem. Jämfört med de, ser jag grotesk ut. Oh jaa.. jag må överdriva. Men alla har sina dåliga dagar.
Varför blev Jonna så söt? Varför fick jag kraftig benstomme? :/ BLÖH. Varför klagar jag egentligen? Ska väl vara lycklig för det jag har. Hmm.. Lika mycket som jag har mina dåliga dagar, så har jag mina bra också. Fan, min diet då, som jag började med. det går ju inte så bra. Gaaah, idag åt jag glass. pannkakor med lite sylt. Blir att börja springa igen. Dock jobbigt att springa i mörkret och kylan.

Mina 8 bra egenskaper:
Envis
Glad
Hängiven
Förstående
Rolig

Fan vad trist jag har. för övrigt är jag inte lika deppad anymooore. Ska hitta motivationen igen. Om jag hade det förut vet jag att jag kan igen! Jag är fan envis! Men samtidgt jävligt svag. MEN! Jag SKA!



Pussar! :D

Det blev visst inget mer.. :P

-------

Erik och jag är absolut inte lika bra änner längre... :( Men.. ja.. vafan ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Alex

Ta steget!
Do it!

Kraftig benstomme my ass.
Okej, det där lät faktiskt bögigt.

2006-11-24 @ 06:59:28
Postat av: Alex

Skrivet vecka 46, publicerat vecka 47.
Vilket blir, skrivet vecka 46.

2006-11-24 @ 11:49:18
Postat av: Anni

så vadå alex, du skrev det vecka 46, väntade en vecka och sen publicerade det? får man fråga varför?

jag hoppas att du mår bättre. det vore ju trevligt om du kunde svara på sms ibland, jag skrev det där och var jävligt glad men har inte hört ett pip från dig varken på mobilen eller på msn vilket är lite dåligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback